Poznaj tajniki podnoszenia produktywności w pracy i w końcu osiągnij sukces. "Zjedz tę żabę" to poradnik dla każdego, kto chciałby w końcu zmienić coś w swym życiu! Każdy po poświęceniu chwili uwagi po wykonaniu poprzez siebie pracy na pewno zadaje sobie pytanie: czy mogłem zrobić coś lepiej? Czy z całą pewnością wydajnie wykorzystuję swój czas i materiały, które posiadam? Jak nieraz jednak zdarza się, że przydzielone nam zadanie odwlekamy w nieskończoność, jednocześnie wywołując jeszcze pokaźniejsze zamartwianie się pogarszając swój humor.
Wbrew pozorom istnieje parę mniej lub bardziej trudnych kroków, które możemy wykonać w celu zmiany takiego stanu rzeczy! "Zjedz tę żabę" to poradnik dla każdego, kto w końcu chciałby nastawić się na osiągnięcie sukcesu i dopiąć swego.
Pozycja dedykowana dla ludzi biznesu, którzy nie boją się wyrzeczeń i trudów, jakie mogą ich spotkać. Metaforyczna żaba, którą spotykamy w tytule, tak naprawdę stanowi nasze największe i najważniejsze zadanie, które odwlekamy w czasie.
Najprawdopodobniej jego realizację zaczniemy na ostatnią chwilę, możliwe, że będzie miało jeden z najlepszych wpływów na nasze dalsze życie. Na początku każdej pracy, taką właśnie żabę należy momentalnie połknąć, dzięki temu przestanie ona straszyć nas poprzez cały dzień.
Poczucie ulgi, spełnienia i samozadowolenia wpłynie dobrze nie tylko na nasze samopoczucie, ale i realizację kolejnych zadań. W końcu skoro wykonaliśmy to, co było dla nas najgorsze, czy może spotkać nas jeszcze bardziej przykra sytuacja? niewątpliwie nie!
Poradnik gromadzi dwadzieścia jeden opisanych metod osiągania sukcesu, których głównym zadaniem jest poprawa ogólnej wydajności w wykonywanej pracy. Szybsze opanowanie wskazówek, to szybciej pojawiające się nowe sukcesy w karierze zawodowej, a być może choćby i w życiu prywatnym.
Nikt bowiem nie powiedział,mnóstwo z zawartych i opisanych tu metod nie można użyć po godzinach, w domu, ze znajomymi, a istotnie podczas planowania wolnych chwil. W "Zjedz tę żabę" produktywność staje się słowem kluczem, który zagwarantuje natychmiastową ulepszenie różnych aspektów pracy i życia.
Pozycja obowiązkowa dla każdego biznesmena poważnie traktującego swoje interesy! Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w USA w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, renomowany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza liczne prelekcje i prowadzi seminaria.