Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

89,30 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 89,30 zł

Przejrzeliśmy wiele e-sklepów w naszym systemie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 89,30 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 89,30 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378750956
  • 835
  • 2013

Opis Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

Tytuł Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-095-6 Rok wydania 2013 Wydanie 1 ilość stron 835 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 11 CZĘŚĆ I. WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWO – ISTOTA I MODELE, EWOLUCJA, PROCESY I UWARUNKOWANIA 17 KLAUDIA SMOLĄG: MODELE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW I DETERMINANTY ICH ROZWOJU 19 JERZY NIEMCZYK, TOMASZ SZPIKOWSKI: INNOWACJE W BIZNESOWYCH MODELACH WSPÓŁPRACY W PRZEMYŚLE MOTORYZACYJNYM 33 NICOLETTA BASKIEWICZ: WIELKOŚĆ I CHARAKTER ORGANIZACJI JAKO CZYNNIKI DETERMINUJĄCE ZARZĄDZANIE PROCESAMI 45 ANNA SŁOCIŃSKA: PROCESY DZIELENIA SIĘ WIEDZĄ JAKO WARUNEK ROZWOJU WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI 65 NINA STĘPNICKA: ORKIESTRACJA SIECI W konwencjonalnYCH I INTERNETOWYCH FIRMACH HANDLOWYCH 81 JANUSZ KORNECKI: W KIERUNKU ROZWOJU INTELIGENCJI ORGANIZACJI – ZARZĄDZANIE W WARUNKACH GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY 95 BOGUSZ MIKUŁA, TOMASZ STEFANIUK: wykorzystanie ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH W PROCESIE UCZENIA SIĘ ORGANIZACJI 109 LESZEK KIEŁTYKA, ROBERT KUCĘBA: WARTOŚĆ WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI GOSPODARCZYCH W WIRTUALNEJ PRZESTRZENI ZARZĄDZANIA 125 KRZYSZTOF ŁOBOS, MIROSŁAWA SZEWCZYK: KREOWANIE WARTOŚCI poprzez SPÓŁKI Z LISTY „DIAMENTY FORBESA" 137 MARCIN RATAJCZAK: ODPOWIEDZIALNY BIZNES (CSR) W ODNIESIENIU DO WYMAGAŃ RYNKOWYCH 155 JAROSŁAW PIOTR LENDZION: ŁAD KORPORACYJNY A PARTYCYPACJA PRACOWNIKÓW W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM 165 KATARZYNA SKORUPIŃSKA: PARTYCYPACJA PRACOWNICZA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ 177 ALDONA MAŁGORZATA DEREŃ: ZNACZENIE PRAWNEJ OCHRONY WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM 197 PAWEŁ ANTONOWICZ: ANALIZA SKALI I NATĘŻENIA UPADŁOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W LATACH 2007-2010 – WYNIKI BADAŃ 207 CZĘŚĆ II. PRZEDSIĘBIORSTWO JAKO ORGANIZACJA – WYBRANE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA 223 KATARZYNA KROT: HOLISTYCZNE PODEJŚCIE DO ZAUFANIA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM 225 ALEKSANDRA SUS: RYZYKO STRATEGICZNE W DZIAŁALNOŚCI WSPÓŁCZESNYCH ORGANIZACJI 245 ALICJA ANTONOWICZ: STRATEGIA ROZWOJU poprzez FRANCHISING W MIĘDZYNARODOWEJ EKSPANSJI PRZEDSIĘBIORSTW 257 WOJCIECH PAJĄK: STRATEGIE RELACYJNE W SIECI DOSTAW 271 MONIKA STELMASZCZYK: ZMIANA KULTURY ORGANIZACJI PERSPEKTYWĄ ROZWOJU minimalneGO PRZEDSIĘBIORSTWA 283 ALEKSANDRA RADZISZEWSKA: MIĘDZYKULTUROWY KONTEKST ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM 299 ELŻBIETA JĘDRYCH: UWARUNKOWANIA ABSORPCJI ZMIAN PERSONALNYCH W ORGANIZACJACH 315 GRZEGORZ ŁUKASZEWICZ: AUDYT FUNKCJI PERSONALNEJ W ASPEKCIE ORGANIZACJI UCZĄCEJ SIĘ 333 ANNA STANKIEWICZ-MRÓZ: GRANICE elastycznYCH FORM ZATRUDNIENIA W ORGANIZACJI 349 AGNIESZKA PIETRAS: COACHING JAKO METODA ROZWOJU PRACOWNIKÓW I zwiększANIA skutecznOŚCI 363 LESZEK KIEŁTYKA, WALDEMAR JĘDRZEJCZYK: ZDOLNOŚCI intuicyjnE MENEDŻERÓW W PROCESACH DECYZYJNYCH W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 375 ANNA M. OLSZEWSKA: ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ PRODUKCJI PRZY WYKORZYSTANIU KART KONTROLNYCH NOWEJ GENERACJI 387 LESZEK KIEŁTYKA: ASPEKTY INFORMATYCZNO-technicznE W PROCESACH ZARZĄDZANIA 399 PAWEŁ KOBIS: ROZWÓJ SIECIOWYCH technice MULTIMEDIALNYCH WSPIERAJĄCYCH PROCESY ZARZĄDZANIA W PRZEDSIĘBIORSTWACH 411 CZĘŚĆ III. PROPOZYCJE METODOLOGICZNE DLA PRZEDSIĘBIORSTW I BIZNESU 429 RAFAŁ KRUPSKI: IDENTYFIKACJA ORIENTACJI ZASOBOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 431 MIROSŁAW MOROZ: METODYKA POMIARU sprężystOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA – ISTOTA PROBLEMU I PRZYKŁADY OPERACJONALIZACJI 441 MAGDALENA HOPEJ-KAMIŃSKA, MARIAN HOPEJ, ROBERT KAMIŃSKI: KONCEPCJA OCENY RACJONALNOŚCI STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ 455 KAZIMIERZ PERECHUDA, WOJCIECH CIEŚLIŃSKI, WOJCIECH IDZIKOWSKI, ELŻBIETA NAWROCKA: ANALIZA PROCESOWA USŁUG TURYSTYCZNYCH 463 BARBARA KOWAL: ASPEKTY METODOLOGICZNE znacznOŚCI CELÓW W PROCESIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWAMI GÓRNICZYMI 473 MICHAŁ ADAM LEŚNIEWSKI: METODA OCENY ZDOLNOŚCI KONKURENCYJNEJ W ŚWIETLE METOD ANALIZY STRATEGICZNEJ 481 ILONA PENC-PIETRZAK: KONCEPCJA KONGRUENCJI W ANALIZIE STRATEGICZNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 495 JANUSZ KROIK, JAN SKONIECZNY: ODWZOROWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI SPOŁECZNEJ W STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA 513 AGNIESZKA JAKUBOWSKA: użycie KONCEPCJI SRI W WYCENIE RYNKOWEJ DZIAŁAŃ SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNYCH POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 527 EWA CZYŻ-GWIAZDA: BUSINESS PROCESS REENGINEERING W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ 543 ANETA MADYDA, IRENA DUDZIK-LEWICKA: SZCZUPŁE ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM 561 AGNIESZKA BIEŃKOWSKA, ANNA ZABŁOCKA-KLUCZKA: WYZWANIA WOBEC WSPÓŁCZESNEGO CONTROLLINGU 579 SEWERYN SPAŁEK: ROZWÓJ METOD I KONCEPCJI W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI OD LAT 50. UBIEGŁEGO STULECIA DO DZIŚ 593 CZĘŚĆ IV. RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW I SEKTORÓW – WYBRANE ASPEKTY, RELACJE Z BADAŃ 603 JÓZEF BUĆKO: EFEKTY SYNERGETYCZNE W PROCESACH RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW 605 JERZY mieszanieC: INNOWACJE ORGANIZACYJNE W PROCESACH RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW 623 MARTA ZIÓŁKOWSKA: FRANCZYZA JAKO DROGA RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW 637 ANNA CUDOWSKA-SOJKO: BEZPOŚREDNIE INWESTYCJE ZAGRANICZNE A RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE 655 MACIEJ SZCZEPAŃCZYK: RESTRUKTURYZACJA DZIAŁALNOŚCI WARUNKIEM POPRAWY KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA 675 AGNIESZKA PREDYGIER: użycie TEORII KONKURENCYJNOŚCI ORGANIZACJI DO BADAŃ MIKROPRZEDSIĘBIORSTW WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W LATACH 2008-2010 697 EDYTA BRZYCHCZY: WYBRANE KIERUNKI RESTRUKTURYZACJI ROZWOJOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW GÓRNICZYCH W POLSCE I NA ŚWIECIE 717 BEATA TRZASKUŚ-ŻAK: cykl PRZEKSZTAŁCEŃ WŁASNOŚCIOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW PAŃSTWOWYCH W POLSCE ZE SZCZEGÓLNYM UJĘCIEM SEKTORA ELEKTROENERGETYCZNEGO OPARTEGO NA WĘGLU BRUNATNYM 731 ROMUALD OGRODNIK: ZNACZENIE INTERESARIUSZY W PROCESIE RESTRUKTURYZACJI PRZEDSIĘBIORSTW 751 ARTUR BATOR: RESTRUKTURYZACJA ZATRUDNIENIA W KOPALNIACH WĘGLA KAMIENNEGO A ZARZĄDZANIE RYZYKIEM PERSONALNYM 765 PATRYCJA BĄK: RESTRUKTURYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW W OBLICZU GLOBALNEGO KRYZYSU GOSPODARCZEGO 779 MAŁGORZATA KOŁODZIEJCZAK: SPOŁECZNE ASPEKTY cyklu RESTRUKTURYZACJI ORGANIZACYJNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE X – OPIS, ANALIZA I OCENA 791 DANUTA KUNECKA: RESTRUKTURYZACJA ZATRUDNIENIA W SEKTORZE ZDROWIA skutkiem WPROWADZENIA RZĄDOWEGO zestawU USTAW 811 IZABELA koniecznA: RESTRUKTURYZACJA SPÓŁDZIELNI przez FUZJE I PRZEJĘCIA 821 informacje O AUTORACH 831

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378750956
Ilość stron 835
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 89,30 zł
Najwyższa cena 89,30 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 16.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwoli Ci podejmować.

Przepraszamy, ale obecnie nie ma aktualnych danych z historią cen produktu Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do cen wyświetlonych poniżej dla Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie doliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim dokonsz zakupu, uzyskaj informacje o renomie sklepu i nie zapomnij o możliwości ujawnienia kosztów powiązanych z przesyłką. Odświeżanie listy ofert ma miejsce co kilka - kilkanaście minut.

  • Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Nauki o zarządzaniu dla przedsiębiorstw i biznesu Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Sklep on-line
    ★★★★★
    89,30 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...