One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Biznes, ekonomia One press

One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business

41,30 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 41,30 zł

Przejrzeliśmy bazę internetowych sklepów w naszej bazie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 41,30 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 41,30 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328912144

Opis One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business

Jeżeli Twoja marka sprzedaje produkty, usługi albo rozwiązania innym firmom, to znaczy, iż działasz na rynku business-to-business ― B2B. Ten rynek znacząco różni się od rynku konsumenckiego, nawet tym, jak podejmuje się na nim wybory. Oznacza to także, iż marketing na tym rynku rządzi się swymi prawami, które poznasz w 9 prawach marketingu B2B.,br> To książka przeznaczona dla przedsiębiorców, dyrektorów, managerów i specjalistów, którzy chcą poznać fundamentalną filozofię, jaka leży u podstaw efektywnych działań marketingowych na rynku B2B. Prowadzisz tego typu producenta i chcesz zacząć inwestować w marketing, by Twoja producent stała się rozpoznawalna i pomagała Ci pozyskać klientów? A może pierwszy raz w karierze zatrudniasz się w firmie B2B i zastanawiasz się, od czego zacząć swoje działania? Ten przewodnik skupia się na dziewięciu kluczowych prawach marketingu B2B ― ogólnych zasadach, regułach i filozofii, jakie stoją za sprawnym działaniem na tym trudnym rynku. Przeczytaj tę książkę kompletnie, rozdział po rozdziale i dowiedz się, dlaczego Twoi potencjalni kupujący mogą nawet nie wiedzieć o Twoim istnieniu (mimo że starasz się ich w tym zakresie uświadomić). Przekonaj się, czy rynek rozumie, czym zajmuje się Twoja firma. Upewnij się, czy naprawdę znasz klientów ― wiesz, co stanowi dla nich wartość, jak porównują pomiędzy sobą dostawców, jak podejmują decyzje zakupowe ― i czy przy uwzględnieniu tych kwestii bez wątpienia adekwatnie się z nimi komunikujesz. Czy uważasz,dobry towar nie potrzebuje marketingu, bo obroni się sam? A może twierdzisz, że efektywny marketing sprzeda dosłownie wszystko? Jeśli tak, to najwyższy czas, by spojrzeć na marketing B2B z perspektywy, jaką ukazuje Michał Szermelek. Jak akcentuje autor ― marketing B2B rządzi się zupełnie innymi prawami niż marketing B2C. Mimo to marketerzy niejednokrotnie wdrażają mechanizmy marketingu B2C do działań promocyjnych realizowanych na rynkach B2B. A to zwyczajnie nie ma prawa działać. Książka, którą trzymasz w ręku, ułatwi Ci opanowanie sztuki marketingu na rynkach mistrzowskich. Michał opisuje w niej ergonomiczne porady poparte własnymi doświadczeniami, a przy tym dzieli się licznymi wskazówkami, których próżno szukać gdziekolwiek indziej. Zdecydowanie warto skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy. Tytuł 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Autor Michał Szermelek Wydawnictwo One Press EAN 9788328912144 ISBN 9788328912144 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 192 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka Wydanie 1

Specyfikacja produktu

Specyfikacja One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788328912144
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 41,30 zł
Najwyższa cena 41,30 zł
W bazie od 17.06.2024
Data aktualizacji 08.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje zakupowe.

Na chwilę obecną nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business.

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business One press nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Przy wyborze miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z reputacją sklepu i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Aktualizacja katalogu sklepów następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business (idź do TaniaKsiazka.pl)

    One press 9 praw marketingu b2b. poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Sklep on-line
    ★★★★★
    41,30 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...