Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i wykonywanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują z ochotąj, szczęśliwsze zespoły są skuteczniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą piękne sukcesy.
Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu.
Tylko jak mocno miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, by zbudować udoskonaloną kulturę organizacyjną, zwiększyć sprawność w swym zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do nowoczesności.
W tym nad wyraz ergonomicznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku wynajdziesz niemało przykładów ciekawych gier, pionierskich narzędzi i sprawnych, gotowych do wdrożenia korzystnych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, ulepszać sprawność pracy i pobudzać innowacyjność.
Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, iż możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: lepiej mierzyć skuteczność, sprawniej nagradzać pracowników, zastąpić oceny okresowe, efektywniej motywować zespoły, kreować kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i progresywności.
Zespół jest zbyt ważny, aby pozostawić go menedżerom! Powyższy opis pochodzi od wydawcy.