Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając postać interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler̶sławny propagator „czterech P marketingu",, a także jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak użyć technikę, by zaspokoić potrzeby klientów oraz posiadać wpływ na zmieniającą się branżę. Tym samym przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują sposoby zezwalające dopasować rozwijające się technologie i modele biznesowe do zasadniczych zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie. Autorzy przedstawiają: ·części składowe metamarketingu ·technologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa ·sposoby na zastosowanie metaświatów i rzeczywistości rozszerzonej ·najczęstsze przeszkody i pułapki napotykane poprzez marketerów próbujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku ·konwencjonalne i cyfrowe techniki marketingu pozwalające na pełne użycie niesłabnącej konsumenckiej zapotrzebowania utrzymywania interakcji międzyludzkich. Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i pionierskich technologii, które współczesne producenta muszą poznać i zrozumieć, by odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu. To książka dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą – niezwykle dzisiaj, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To ponadto lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i twórców treści. Philip Kotler, ojciec innowacyjnego marketingu, ma nieszablonową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w produkowaniu immersyjnych doświadczeń konsumenckich. — Alexander Chernev, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University Marketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, żeby ten uwierzył, iż faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, stwarzając nowy rodzaj postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia lektura. — Hermann Simon, założyciel i prezes Simon-Kucher Philip Kotler - profesor emeritus w Kellogg School of Management na Northwestern University, gdzie przez niemało lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal" jest jednym z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Autor bestsellerów przetłumaczonych na ponad dwadzieścia pięć języków. Hermawan Kartajaya – założyciel i prezes M Corp, wiodącej producenta świadczącej mistrzowskie usługi marketingowe w Azji Południowo-Wschodniej. Iwan Setiawan – dyrektor generalny platformy Marketeers, wiodącego indonezyjskiego wydawcy mediów marketingowych. Jest konsultantem marketingowym z dwudziestoletnim doświadczeniem, współpracującym z ponad setką klientów z najróżniejszych branż. Tytuł Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna Autor Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan Tłumacz Dorota Gasper Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382314960 ISBN 9788382314960 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 256 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Biznes, ekonomia
MT Biznes
Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
56,15 zł
Wyjątkowa okazja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 56,15 zł
Idź do sklepu
Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w naszej bazie danych aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna Mt biznes z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 56,15 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 56,15 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Mt biznes |
ISBN | 9788382314960 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 56,15 zł |
Najwyższa cena | 56,15 zł |
W bazie od | 05.09.2024 |
Data aktualizacji | 16.09.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcja monitorowania historii cen pozwala Ci na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.
Bardzo nam przykro, obecnie brak aktualnych danych o historii cen produktu Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna.
Bardzo nam przykro, obecnie brak aktualnych danych o historii cen produktu Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna.
Recenzje / opinie
Opinia użytkowników jest dla nas bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję produktu.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna.
Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna.
Znalezione oferty w bazie
Ewentualne koszty dostawy dla Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna Mt biznes nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista propozycji jest cyklicznie uaktualniana, co kilka / kilkanaście minut.
-
Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★56,15 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Mt biznes
Produkty powiązane
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
49,99 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Sprawdź promocje z sekcji biznes, ekonomia popularnych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
CeDeWu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
Helion,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym
- Sztuczna inteligencja w zarządzaniu
- Podstawy zarządzania ryzykiem. Jak wdrażać efektywne systemy zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie
- Modelowanie organizacji dynamicznej
- Kształtowanie kapitału społecznego organizacji
- Sygnalista w zakładzie pracy - nowe obowiązki pracodawców
- Praktyczny podręcznik o tym jak prowadzić managerskie rozmowy 1na1
- Kształtowanie kapitału społecznego organizacji Wydawnictwo naukowe pwn
- Ekonometria i badania operacyjne
- Paradoks euro. Jak wyjść z pułapki wspólnej waluty?
Więcej nowości:
- Harvard business review przywództwo w sytuacjach przełomowych
- Easy Money
- Innowacje bez zamętu Jak wprowadzać zmiany bez niszczenia branż, firm i miejsc pracy
- Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów
- Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej
- Laptopowy milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
- Model Biznesowy Ty. wyd. II
- Bitcoin. wszystko, co musisz wiedzieć o.. wyd.lll Helion
- Storytelling (nie tylko) w biznesie
- Zrozumieć transformację energetyczną