Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można żeby dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... Cóż, niekoniecznie są pisane pięknie, do rytmu i zgodnie z regułami gramatyki.
Obraz jest ważny, bo przemawia bezpośrednio do ludzkiego mózgu, choćby bez użycia wyobraźni. Jednak to tekst, korzystnie skonstruowany, nadal pozostaje królem przekazu. Oczywiście tylko pod warunkiem, iż jest należycie przemyślany, odpowiednio zbudowany i... Niedługi. Dzisiejszy odbiorca mediów (zwłaszcza społecznościowych) nie jest gotowy na przyswajanie dłuższych treści. Za to idealne hasło reklamowe, niebanalny tytuł artykułu, celną ripostę w dyskusji na czacie chętnie przyjmie. Przyjmie, zapamięta i przekaże dalej.
Od czasu pierwszego wydania tej książki urządzenia mobilne jeszcze bardziej się upowszechniły. Na nieznacznych ekranach sprawdzą się mikrotreści, czyli niedługie teksty zilustrowane obrazkiem czy wideo. Nie wymagają dłuższej koncentracji i są zrozumiałe w oderwaniu od kontekstu. Gdy wymiary ekranu maleją, a wymogi czytelnika rosną, liczy się każde słowo. Zapnij pasy i ruszamy w podróż drogą prędkiego ruchu!
Tytuł Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które momentalnie przyciągną uwagę wyd. 2 Autor Joanna Wrycza-Bekier Wydawnictwo One Press EAN 9788328369528 ISBN 9788328369528 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 240 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 2