One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3
One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3
One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3
Biznes, ekonomia One press

One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3

36,75 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował Empik w cenie 36,75 zł

Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w systemie Docero aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 One press z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 36,75 zł w sklepie Empik. Pokazana cena 36,75 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press
  • 9788328370265
  • Marcin Żukowski
  • One Press

Opis One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś mnóstwo czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu i fotografii nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli momentalnie nie znajdą tam pożądanej danych, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać szczególnie świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - rozszerzyć sprzedaż, wytwarzać wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... Do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. Dane i informacje o funkcjach przystępnych w poszczególnych kanałach,w głównej mierze mnóstwo porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do użycia pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną znakomicie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, lecz także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - dzisiaj jest to realne wyraźnie bardziej niżeli dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.


Recenzje:

Nie ma dziś korzystnie funkcjonującego biznesu bez social mediów. Wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba komunikacji z klientem, Facebook czy inne media społecznościowe zaczynają odgrywać kluczową rolę. Budują pozytywny wizerunek, promują firmę, ułatwiają kontakt i wspierają sprzedaż. Jak jednak działać w świecie SM, żeby odnieść sukces? To właśnie tłumaczy książka „Twoja marka w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla minimalnych i przeciętnych przedsiębiorstw" Marcina Żukowskiego. Internet to Dziki Zachód — „wejście w jego obszar musi oznaczać nieuniknione kłopoty, gdyż króluje w nim przemoc, a podstępnych i brutalnych przestępców jest więcej niżeli uczciwych obywateli czy prawomyślnych szeryfów" [M. Kamińska]. Możesz więc łatwo tu zginąć — jeśli nie znasz reguł Marcin Żukowski już na wstępie ostrzega, że bez znajomości zasad prowadzenia firmy w mediach społecznościowych można z łatwością utopić wizerunek firmy. Owszem są osoby, które osiągają sukces, działając intuicyjnie, jednak szczęściu za każdym razem warto pomóc. Książka podzielona jest na pięć rozdziałów: pierwszy demonstruje miejsce firm w świecie social mediów, ostatni prognozuje jak zmieni się medialna przestrzeń w najbliższej przyszłości. Na początku i końcu podręcznika odszukamy sporo przykładów udanych i nieudanych zagrań marketingowych, anegdot, porównań mechanizmów internetu do sytuacji z codziennego życia. Dużo tu też danych, liczb, dat, historii i kontekstów. Między nimi rozdziały bardziej ergonomiczne: o potrzebie analizy rynku, monitorowaniu mediów i internetowych trendach, które już warto wdrażać w swym biznesie. W samym środku książki ukrył się natomiast rozdział najgęstszy, najszczególniej napakowany treścią i najprzydatniejszy, czyli przegląd narzędzi SM. Tu została zawarta kwintesencja tego, co robić w internecie, by nasza firma została zauważona w sieci. Po pierwsze skatalogowane są w jednym miejscu wszystkie najważniejsze kanały mediów społecznościowych: Facebook, Messenger, Twitter, Pinterest, Instagram, blogerzy i influencerzy czy LinkedIn. Po drugie każdy z tych kanałów opisany jest w osobnym rozdziale lub podrozdziale, gdzie szczegółowo wypunktowane jest do czego na się może przydać, z jakich narzędzi tam korzystać, jak wchodzić w interakcję z innymi użytkownikami oraz jaką strategię wykorzystać. Sporo z informacji zawartych w książce wydaje się być oczywistym, dla osób korzystających na co dzień z social mediów, jednak książka przyjmując formułę podręcznika musi opowiadać o zjawisku krok po kroku. A poza tym to, iż coś jest dla nas oczywiste, gdy korzystamy z Facebooka w celach prywatnych, nie oznacza, iż będziemy o tym pamiętać wytwarzając strategię marketingową swej minimalne firmy. Poza tym o wielu narzędziach najzwyczajniej się zapomina, a książka pozwala uporządkować chaotyczną wiedzę i z rozwagą zaplanować budowanie wizerunku swojej producenta w mediach społecznościowych. Autor książki, Marcin Żukowski, nie tylko pracuje w agencji marketingowej, więc zna temat od kuchni, ale także jest autorem wielu tekstów branżowych i panelistą na konferencjach czy szkoleniach. Niezwykle luźny styl i potoczne słownictwo, którym się posługuje nie przypomina podręcznika, a raczej przewodnik po narzędziach i trendach. Jeśli na wstępie książki wita cię cytat, i z „Biblii", i z Ojca chrzestnego", to trzeba być pewnym, że dalej nieoczywistych połączeń i przykładów będzie jeszcze więcej. „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i przeciętnych przedsiębiorstw" przyda się tym, którzy dopiero zaczynają promocję swoje firmy w social mediach, jak i tym, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę i nadać działaniom marketingowym kierunek działania. Zainteresuje też tych, którzy chcą wiedzieć, jak zmienia się przestrzeń mediów społecznościowych, czym jest so-lo-mo albo hipsteryzacja biznesu.

Kulturatka.pl (2018-08-17)


Spis treści:

Wstęp (7)

Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (15)

Dziki Zachód (16)
Social jest stary! (19)
1, 2, 3, internet (20)
Człowiek jest najważniejszy (24)
nowe media dla nowego człowieka (27)
nowe media (nie) są bezpłatne! (28)
Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (30)
Social media - co jest czym? (31)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (33)

Marketing pod strzechy! (36)
Najtrudniejszy1 (37)
Komputer czy jabłko? (38)
Naszą siłą będzie treść (39)
Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (41)
Monitoring social mediów - jak go użyć? (45)
Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją wydajnie? (57)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (69)

Facebook (70)
Facebook Messenger (106)
Twitter (114)
YouTube (132)
Blogosfera (154)
Mikroinfluencerzy (174)
Visual content (176)
LinkedIn (203)
{pomocn|przydatn)e narzędzia socialowca (217)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość? (225)

So-lo-mo (226)
Hipsteryzacja (227)
Internet rzeczy (228)
Social biznes (229)
Social selling (232)
Społeczna odpowiedzialność (234)
Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później? (237)

Mniej stocka, więcej życia (238)
Mniejszość też ma znaczenie? (240)
Treść - klucz do serc i umysłów (242)
Długi ogon nadaje ton (244)
Każdy z nas jest medium (246)
Podziękowania (251)

Specyfikacja produktu

Specyfikacja One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One press
ISBN 9788328370265
Autor Marcin Żukowski
Wydawnictwo One Press
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 36,75 zł
Najwyższa cena 36,75 zł
W bazie od 09.09.2022
Data aktualizacji 15.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.

Obecnie nie mamy historycznych danych dotyczących ceny dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Na chwilę obecną brak recenzji One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 One press, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów przesyłki. Podczas wyboru miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog propozycji jest odświeżana co kilka / kilkanaście minut.

  • One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 (idź do Empik)

    One press Twoja firma w social mediach. podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw wyd. 3 Sklep on-line
    ★★★★★
    36,75 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One press

Produkty powiązane

Zakamarki marki One press
One press
Biblia content marketingu
One press

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...