Język niemiecki - poziom A1-B2 Poznaj najważniejsze niemieckie czasowniki,prosto wykorzystywać je w codziennej komunikacji. Jeśli chcesz sprawnie i w niedługim czasie nauczyć się języka niemieckiego, powinieneś zwracać uwagę na KOLEJNOŚĆ poznawania nowych słów.
Im szybciej opanujesz głównie używane słowa, tym szybciej będziesz w stanie komunikować się w języku niemieckim. A tak się składa, że jednymi z najważniejszych słów w języku są czasowniki. W końcu bez nich nie stworzysz choćby jednego zdania.
Agnieszka Drummer i Richard Boehnke wybrali 144 najważniejsze niemieckie czasowniki, swego typu duszę języka, i omówili je na kartach tej książki. Na opracowanie każdego z nich składają się trzy sekcje: -> PROSTE - znajdują się tu: odmiana czasownika, najprostsze zdania i najpopularniejsze znaczenia.
Służy jako wprowadzenie lub powtórzenie wiadomości. -> trudnE - zawiera przykłady zastosowania czasowników w bardziej skomplikowanych budowach gramatycznych, powiedzonkach czy idiomach. -> interesującE - to zbiór wybranych myśli znanych osób, w których znalazły się omawiane czasowniki.
Książka jest adresowana do wszelkich uczących się języka – równocześnie do osób dopiero rozpoczynających przygodę z niemieckim, jak i tych bardziej innowacyjnych. Ci, którzy dopiero zaczynają, dowiedzą się, które czasowniki są najważniejsze, najpotrzebniejsze i typowo stosowane oraz dlaczego warto nauczyć się akurat tych 144.
Ci, którzy uczą się nieco dłużej, uzupełnią swoją wiedzę i opanują trudniejsze, bardziej złożone konstrukcje z niemieckimi czasownikami. Agnieszka Drummer – germanistka, lingwistka, tłumaczka przysięgła, autorka kilkudziesięciu podręczników, a także nowa-torskiej metody nauki (Metoda AD), wykładowczyni akademicka.
Ponad 25 lat spędziła aktywnie zawodowo w Niemczech, prowadząc tam m.in. Szkoły językowe. Jej profil Język Niemiecki na Facebooku obserwuje ćwierć miliona osób. Richard Boehnke – lektor języka niemieckiego i jednocześnie biznesmen, pracował m.in.
w radzie zakładowej jednej z największych niemieckich firm (Kirch Media). Był także dyrektorem marki zajmującej się produkcją filmów i handlem prawami autorskimi.