Prowadzisz małą firmę albo chcesz wystartować z własnym biznesem? Widzisz, iż twoi klienci coraz częściej korzystają z maszyn przenośnych, chcą kupować i zamawiać usługi w tym kanale? Zastanawiasz się, czy warto opracować aplikację przenośną, która odpowie na potrzeby klientów i zapewni ci korzyści finansowe i wizerunkowe? Chcesz rozwinąć swój biznes korzystając z technologii przenośnych? Biznes w świecie mobile to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób kompleksowy pokazuje, jak przystąpić do tworzenia aplikacji albo gry przenośnej na platformy Android i iOS.
W przystępny sposób prowadzi poprzez cały cykl tworzenia aplikacji: projektowanie, produkcję, promocję i utrzymanie aplikacji. Autorki dzielą się wieloletnim doświadczeniem projektowania i tworzenia produktów mobilnych.
Przytaczają przykłady najlepszych polskich aplikacji mobilnych i opisują, co zrobili ich twórcy, by stały się sukcesem. Dowiesz się: • czego oczekują konsumenci i jakie są najnowsze trendy mobile • jak projektować usługi mobilne w oparciu o metodę design thinking • do czego w biznesie przydaje się wirtualna i rozszerzona rzeczywistość i co oznaczają pojęcia: agile, churn, ASO, user experience • ile trwa i ile kosztuje produkcja aplikacji w polskich warunkach.
poręczne wskazówki ułatwią ci: • decyzję, czy aplikacja mobilna najlepiej odpowie na potrzeby twoich klientów • zarządzanie projektem tworzenia gry lub aplikacji mobilnej oraz dobór podwykonawcy • wykonanie aplikacji przy użyciu ogólnodostępnych płatnych i bezpłatnych narzędzi • przygotowanie produktu do publikacji w app markecie • analizę zachowań użytkowników.
Poradnik pomoże ci opracować: • model biznesowy • prototyp aplikacji • strategię wejścia na rynek i plan promocji. Poradnik powstał z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą mieć pewność, iż pieniądze zainwestowane w tworzenie nowego rozwiązania zostaną należycie wydane.
Dlatego pokazujemy wypróbowane poprzez autorki metody, które minimalizują ryzyko niepowodzenia i nie wymagają inwestowania znacznych funduszy na początku procesu tworzenia aplikacji lub gry przenośnej. Zapraszamy do świata mobile!
Sylwia Żółkiewska - projektantka, entuzjastka nowych technologii, propaguje wiedzę na temat kreatywnego wykorzystania aplikacji mobilnych w edukacji, kulturze i biznesie. Ponad dziesięć lat projektowała multimedia dla pokaźnych firm i marek, współtworzyła kilkanaście gier i aplikacji przenośnych.
Więcej: strona www Autorki Małgorzata Rycharska - ekspertka z dziedziny projektowania usług, projektowania zorientowanego na użytkownika, entuzjastka i praktyk design thinking. Od kilkunastu lat projektuje e-usługi, gry i aplikacje przenośne oraz skuteczne modele biznesowe.
Noemi Gryczko - zachęca producenta i instytucje do eksperymentowania z nowymi technikami. Od ponad dziesięciu lat projektuje i wdraża nowoczesne produkty i usługi z zastosowaniem metody myślenia projektowego (design thinking).
Więcej: strona www Autorki