Tytuł Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji Autor Krzysztof Kałucki Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-253-4 Rok wydania 2021 liczba stron 348 Format epub, mobi Spis treści Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Dedykacja
Spis treści
Od Autora
Wstęp
Rozdział 1. Negocjacje w biznesie
1.1. Istota negocjacji biznesowych
1.2. Uwarunkowania cyklu negocjacyjnego
1.3. Przebieg cyklu
Rozdział 2. Przygotowanie do negocjacji
2.1. Istota przygotowania do negocjacji
2.1.1. Cel przystąpienia do procesu
2.1.2. Partner negocjacyjny
2.1.3. Miejsce spotkań
2.1.4. Oferta handlowa
2.1.5. Budowa zespołu negocjacyjnego
2.1.6. Czas
2.1.7. Strategia negocjacji
2.1.8. Komunikacja
2.1.9. Posiadanie BATNA
2.2. Czynniki wpływające na przygotowanie do negocjacji
2.3. Badania dotyczące przygotowania się do negocjacji
Rozdział 3. Przygotowanie do negocjacji key account managera i kupca
3.1. Zadania na stanowisku key account managera i kupca
3.2. Kompetencje na stanowiskach key account managera i kupca
3.3. Istota przygotowania do negocjacji prowadzonych przez key account managerów i kupców
3.4. Przebieg przygotowania do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
3.5. Czynniki wpływające na przygotowanie się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca
3.6. Analiza bibliometryczna dotycząca przygotowania się do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
Rozdział 4. Podstawy metodyczne prowadzenia badań
4.1. Cele badań
4.2. Założenia badawcze
4.3. Model badawczy
4.4. Założenia badawcze
4.5. Przedmiot badań
4.6. Narzędzia badawcze
4.7. Przebieg badań
Rozdział 5. Przygotowanie do negocjacji w świetle badań własnych
5.1. Przygotowanie do negocjacji w opinii praktyków
5.2. Przygotowanie do negocjacji w opinii ekspertów
5.3. Przygotowanie do negocjacji w opinii studentów
5.4. Uwarunkowania przygotowania do negocjacji na podstawie studiów przypadków
5.4.1. Szczegółowy opis analizowanych procesów negocjacyjnych pod kątem wpływu przygotowania na przebieg i efekt końcowy
5.5. Model przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
5.6. Uwarunkowania wdrożenia modelu przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Dedykacja
Spis treści
Od Autora
Wstęp
Rozdział 1. Negocjacje w biznesie
1.1. Istota negocjacji biznesowych
1.2. Uwarunkowania cyklu negocjacyjnego
1.3. Przebieg cyklu
Rozdział 2. Przygotowanie do negocjacji
2.1. Istota przygotowania do negocjacji
2.1.1. Cel przystąpienia do procesu
2.1.2. Partner negocjacyjny
2.1.3. Miejsce spotkań
2.1.4. Oferta handlowa
2.1.5. Budowa zespołu negocjacyjnego
2.1.6. Czas
2.1.7. Strategia negocjacji
2.1.8. Komunikacja
2.1.9. Posiadanie BATNA
2.2. Czynniki wpływające na przygotowanie do negocjacji
2.3. Badania dotyczące przygotowania się do negocjacji
Rozdział 3. Przygotowanie do negocjacji key account managera i kupca
3.1. Zadania na stanowisku key account managera i kupca
3.2. Kompetencje na stanowiskach key account managera i kupca
3.3. Istota przygotowania do negocjacji prowadzonych przez key account managerów i kupców
3.4. Przebieg przygotowania do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
3.5. Czynniki wpływające na przygotowanie się do negocjacji na stanowiskach key account managera i kupca
3.6. Analiza bibliometryczna dotycząca przygotowania się do negocjacji na stanowisku key account managera i kupca
Rozdział 4. Podstawy metodyczne prowadzenia badań
4.1. Cele badań
4.2. Założenia badawcze
4.3. Model badawczy
4.4. Założenia badawcze
4.5. Przedmiot badań
4.6. Narzędzia badawcze
4.7. Przebieg badań
Rozdział 5. Przygotowanie do negocjacji w świetle badań własnych
5.1. Przygotowanie do negocjacji w opinii praktyków
5.2. Przygotowanie do negocjacji w opinii ekspertów
5.3. Przygotowanie do negocjacji w opinii studentów
5.4. Uwarunkowania przygotowania do negocjacji na podstawie studiów przypadków
5.4.1. Szczegółowy opis analizowanych procesów negocjacyjnych pod kątem wpływu przygotowania na przebieg i efekt końcowy
5.5. Model przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
5.6. Uwarunkowania wdrożenia modelu przygotowania do negocjacji z kluczowymi klientami
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4