Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext
Audiobooki Poltext

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext

35,63 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 35,63 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość e-sklepów w naszym systemie aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext Poltext z kategorii audiobooki kupisz w cenie 35,63 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 35,63 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Poltext
  • 9788375615050
  • Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
  • Poltext
  • 160
  • 2015

Opis Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext

Tytuł Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Autorzy Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-7561-505-0 Rok wydania 2015 Warszawa liczba stron 172 Format mobi, pdf, epub Spis treści Wstęp
Rozdział 1. Charakterystyka mediów społecznościowych pod kątem ich potencjału i znaczenia dla przedsiębiorstw
1.1. Media społecznościowe na mapie Web 2.0
1.2. Cechy charakterystyczne mediów społecznościowych
1.3. Przemiany społeczne i profil użytkowników
1.4. Technologie sieciowe wyzwaniem dla przedsiębiorstw
Rozdział 2. Znaczenie Web 2.0 w przedsiębiorstwie
2.1. Przemiany techniczno-społeczne motorem zmian organizacyjnych
2.2. Potencjał mediów społecznościowych dla poszczególnych obszarów ergonomicznych
2.3. Obszary wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie
2.4. Przykłady użytkowania mediów społecznościowych w przeróżnych obszarach biznesowych
2.4.1. Szukanie informacji, monitoring
2.4.2. Wsparcie klienta
2.4.3. Komunikacja
2.4.4. Współpraca z interesariuszami
ROZDZIAŁ 3. Media społecznościowe motorem rozwoju nowych modeli biznesowych
3.1. Przedstawienie i porównanie rozmaitych modeli biznesowych
3.2. Współtworzenie
3.3. Współtworzenie a crowdsourcing
3.4. Crowdsourcing w praktyce
3.5. Zasady sprawnego użytkowania współtworzenia i crowdsourcingu
3.6. Szanse i zagrożenia związane z czerpaniem „mądrości tłumu"
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
4.1. Rola mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysem
4.2. Profile jednostek zainteresowanych kryzysem i społeczności kryzysowe
4.3. Reguły zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
4.3.1. Stworzenie planu komunikacji kryzysowej w mediach społecznościowych
4.3.2. Szybka reakcja
4.3.3. Troska o ludzi
4.3.4. Komunikacja proaktywna, dialog
4.3.5. Uczciwość, autentyczność, krystaliczność
4.3.6. Wyrażenie żalu i przyznanie się do błędu

4.3.7. Pokazywanie „ludzkiego oblicza"
4.3.8. Traktowanie odbiorców jak przyjaciół
4.3.9. Otwartość wobec mediów i internautów
4.3.10. Spójność wypowiedzi
4.3.11. Otoczenie się sojusznikami i liderami opinii
4.3.12. Inspirowanie
4.4. Dobre przykłady zarządzania komunikacją kryzysową w mediach społecznościowych
4.4.1. Dell
4.4.2. Toyota
4.4.3. Heyah
4.5. Antyprzykłady reakcji firm na wydarzenia w rzeczywistości cyfrowej
4.5.1. Clean Clothes Campaign? i H&M
4.5.2. Asiana Airlines lot 214
4.5.3. Adidas
4.5.4. Uważam Rze
4.5.5. Heinz
4.5.6. Shell
4.5.7. NC+
4.5.8. Katastrofa Rana Plaza
4.6. Dobre praktyki i powszechne błędy w zarządzaniu komunikacją kryzysową z użyciem mediów społecznościowych
Zakończenie

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext
Kategoria Audiobooki
Marka Poltext
ISBN 9788375615050
Autor Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Wydawnictwo Poltext
Ilość stron 160
Rok wydania 2015
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 35,63 zł
Najwyższa cena 35,63 zł
W bazie od 13.05.2015
Data aktualizacji 25.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje zakupowe.

Przepraszamy, obecnie nie ma dostępnych informacji na temat historii cen produktu Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym użytkownikom.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla produktu Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext Poltext nie wliczają w siebie ekstra wydatków związanych z przesyłką. Podczas wyboru miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z renomą firmy i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Lista propozycji cenowych jest okresowo uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Poltext Sklep on-line
    ★★★★★
    35,63 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Poltext

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...