Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła sporo założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Wymagania klientów rozwijają się z szybkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą prędkością, rynek stał się bardziej stopnie, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Mnóstwo firm postrzega to jako problem, a nawet apokalipsę handlu detalicznego, lecz inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i wydajnego zarządzania nią.
Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano także 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano także 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
Tytuł Retail 4.0 Autorzy Philip Kotler, Giuseppe Stigliano Wydawnictwo PWE EAN 9788320824773 ISBN 9788320824773 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 208 Format 250x176 mm Rok wydania 2022 Oprawa broszurowa