Strategie budowania i rozwoju handlu
Strategie budowania i rozwoju handlu
Strategie budowania i rozwoju handlu

Strategie budowania i rozwoju handlu

46,16 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 46,16 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w naszej bazie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Strategie budowania i rozwoju handlu PWE z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 46,16 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 46,16 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • PWE
  • 9788320823820
  • broszurowa
  • Tomasz Domański
  • Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
  • 186
  • 2020

Opis Strategie budowania i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Świeże trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji -- na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego -- pod kierunkiem i redakcją naukową prof.

Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane przejrzystym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych.

W wymiarze merytorycznym ma pokaźną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania producenta w przeróżnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z podziwm środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów.

Ma także obszerne znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego. Z recenzji prof. Dr hab.

Jana W. Wiktora Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na świeże obszary badawcze w zakresie kreowania firmy i problematyki rozwoju współczesnego handlu.

Z tego względu może ona być {pomocn|przydatn)a dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu.

Z recenzji prof. Dr hab. Marii Sławińskiej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Strategie budowania i rozwoju handlu
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka PWE
ISBN 9788320823820
Oprawa broszurowa
Autor Tomasz Domański
Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Ilość stron 186
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 46,16 zł
Najwyższa cena 46,16 zł
W bazie od 06.05.2020
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje zakupowe.

nie udało się nam pozyskać historycznych informacji cenowych dla produktu Strategie budowania i rozwoju handlu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Strategie budowania i rozwoju handlu.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej ofert dla Strategie budowania i rozwoju handlu PWE nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i wysyłki Podczas wyboru miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z renomą firmy i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Aktualizacja listy sklepów odbywa się co kilka minut.

  • Strategie budowania i rozwoju handlu (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Strategie budowania i rozwoju handlu Sklep on-line
    ★★★★★
    46,16 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia PWE

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...