Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych w trakcie zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną progresywnością oczekuje ciekawych i uwydatniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać pomiędzy innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technice wyodrębnić można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu zestaw spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu jednostkowej relacji z odbiorcą.
Książka demonstruje beacony jako technikę z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich użycia w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
• jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
• jakie kryteria mają kupujący wobec tej technologii,
• w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
• jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
• jakie jest miejsce tych sprzętów w systemie komunikacji marketingowej.
Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technice cyfrowych w biznesie i możliwości ich zastosowania do kształtowania relacji z konsumentem.
Tytuł zastosowanie beaconów w komunikacji marketingowej Autor Maria Bajak Wydawnictwo PWE EAN 9788320824636 ISBN 9788320824636 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia ilość stron 184 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1