W niniejszej monografii, będącej wynikiem pokaźnych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i ergonomicznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, równocześnie teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania producenta świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, zezwalając równocześnie firmie odzyskać efektywność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do jednostkowej oraz zbiorowej konsumpcji i identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia.
Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności oraz wszelkich zainteresowanych pisywaną problematyką.
Tytuł Zachowania konsumentów. Aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w turbulentnym i niepewnym otoczeniu Autor Agnieszka Górka-Chowaniec Wydawnictwo PWE EAN 9788320824803 ISBN 9788320824803 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia ilość stron 304 Format 16x23.5x1.5 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.486 kg