Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest:
• przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów użycia tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i wykonywania strategii marketingowych,
• wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation oraz przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem,
• przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów i kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych i innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za używanie marketingu w przedsiębiorstwie, a także zarządzanie relacjami z klientami.
Tytuł Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa Autor Krystyna Mazurek-Łopacińska Wydawnictwo PWE EAN 9788320824421 ISBN 9788320824421 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 424 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1