Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie
Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie
Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie
Audiobooki Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie

Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie

66,50 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 66,50 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszym systemie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie z kategorii audiobooki kupisz w cenie 66,50 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 66,50 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
  • 9788374627658
  • Marian Mroziewski
  • Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie

Opis Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie

Tytuł Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Autor Marian Mroziewski Język polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ISBN 978-83-7462-765-8 Rok wydania 2021 ilość stron 460 Format pdf Spis treści Wprowadzenie
1. Przesłanki doktrynalne i prorozwojowe włączenia społecznej odpowiedzialności i zarządzania marketingowego do systemu
bezpieczeństwa kraju
1.1. Społeczna odpowiedzialność jako współczesny czynnik rozwoju kraju
1.2. Podstawy teoretyczne i empiryczne adaptacji społecznej odpowiedzialności na rzecz rozwoju bezpieczeństwa kraju
1.3. Rola i miejsce społecznej odpowiedzialności i zarządzania marketingowego w normatywnej koncepcji rozwoju podmiotowej
kultury bezpieczeństwa i systemu bezpieczeństwa kraju
2. Rozwój społecznej odpowiedzialności jako implikacja wzrostu zagrożeń dla bezpieczeństwa liberalnych państw
2.1. Bariery rozwojowe okresu leseferyzmu i neoliberalizmu jako przesłanki społecznej odpowiedzialności
2.2. Instytucjonalizacja społecznej odpowiedzialności na rzecz bezpieczeństwa i rozwoju liberalnych społeczeństw
2.3. Instrumentalizacja reguł społecznej odpowiedzialności w polityce rozwoju i bezpieczeństwa Unii Europejskiej
2.4. Społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwój jako części bezpieczeństwa interesariuszy organizacji
3. Społeczna odpowiedzialność a syntaktyczne bezpieczeństwo społeczne kraju
3.1. Sfery odpowiedzialności współczesnego państwa wobec obywateli
3.2. Instytucjonalna struktura społecznej odpowiedzialności i bezpieczeństwa kraju
3.3. Aspekty syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju w kulturze narodu polskiego
3.4. Idee community justice i community policing jako elementy syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
4. Współczesne zarządzanie marketingowe społecznie odpowiedzialne jako implikacja syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
4.1. Bezpieczeństwo interesariuszy jako przesłanka rozwoju teorii i praktyki zarządzania marketingowego społecznie odpowiedzialnego
4.2. Instrumenty zarządzania marketingowego w aspekcie syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
4.3. Komunikacja marketingowa jako czynnik syntaktycznej kultury bezpieczeństwa kraju
4.4. Funkcje zarządzania marketingowego usługami
publicznymi w kształtowaniu syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
5. Analiza zarządzania marketingowego w Policji z perspektywy syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
5.1. Formalny zakres działania Policji w sektorach bezpieczeństwa kraju
5.2. Dominujące formy zarządzania marketingowego społecznie odpowiedzialnego w Policji
5.3. Skutki zarządzania marketingowego w Policji w aspekcie syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
6. Normy społecznej odpowiedzialności i partnerskiej kultury community policing płaszczyznami innowacji w sektorach
bezpieczeństwa kraju
6.1. Kultura community policing jako komponent syntaktycznej kultury bezpieczeństwa kraju
6.2. Postulowane kierunki modyfi kowania postaw policjantów na rzecz rozwoju i ochrony dobra wspólnego
6.3. Kierunki innowacji instytucjonalnych i interwencji publicznych w Policji i organizacjach władzy publicznej w celu
redukowania słabych stron syntaktycznego bezpieczeństwa społecznego kraju
Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie
Kategoria Audiobooki
Marka Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
ISBN 9788374627658
Autor Marian Mroziewski
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 66,50 zł
Najwyższa cena 66,50 zł
W bazie od 26.09.2021
Data aktualizacji 29.04.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii zmian cen pozwala na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną nie ma aktualnych informacji na temat historii cen Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych ważna! Dodaj swoją recenzję tego produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie nie wliczają w siebie kosztów związanych z przesyłką. Zanim podejmiesz decyzję, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i uwzględnij warunki dostawy. Lista ofert jest okresowo aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Społeczna odpowiedzialność i zarządzanie marketingowe jako instrumenty rozwoju bezpieczeństwa kraju Wyższa szkoła policji w szczytnie Sklep on-line
    ★★★★★
    66,50 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie

Produkty powiązane

Państwo. prawo. bezpieczeństwo. tom iii
Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Przez pz do terroryzmu. tom i Wyższa szkoła policji w szczytnie
Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
Współczesne problemy prawa. tom i Wyższa szkoła policji w szczytnie
Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...