Tytuł Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 1 Języki angielski, polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3065-5 Rok wydania 2016 Katowice Wydanie 1 liczba stron 210 Format pdf Spis treści Spis treści
Wstęp / 9
Krystyna Doktorowicz, Christoph Huth, Anna Latos: Youth and New Media. The Impact of Socio-Economic Status on the Use of New Media aby the Teenagers in Poland and Germany / 17
Kamil Niesłony: użycie mediów społecznościowych przez miasta na prawach powiatu
w województwie śląskim / 73
Agata Olszanecka-Marmola: produktywność zastosowania narzędzi komunikowania politycznego w Internecie poprzez prezydentów miast na prawach powiatu województwa śląskiego / 111
Dagmara Drzazga: Franciszkanie – od średniowiecznej mistyki do występowaniu w cyberprzestrzeni / 141
Olaf Flak, Adrian Robak: Popularność utworów muzycznych i ich coverów na YouTube / 177
Bibliografia / 199
Noty o autorach / 205
Wstęp / 9
Krystyna Doktorowicz, Christoph Huth, Anna Latos: Youth and New Media. The Impact of Socio-Economic Status on the Use of New Media aby the Teenagers in Poland and Germany / 17
Kamil Niesłony: użycie mediów społecznościowych przez miasta na prawach powiatu
w województwie śląskim / 73
Agata Olszanecka-Marmola: produktywność zastosowania narzędzi komunikowania politycznego w Internecie poprzez prezydentów miast na prawach powiatu województwa śląskiego / 111
Dagmara Drzazga: Franciszkanie – od średniowiecznej mistyki do występowaniu w cyberprzestrzeni / 141
Olaf Flak, Adrian Robak: Popularność utworów muzycznych i ich coverów na YouTube / 177
Bibliografia / 199
Noty o autorach / 205