Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3
Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3
Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3
Audiobooki Uniwersytet Śląski

Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3

21,95 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 21,95 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w naszej bazie aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 Uniwersytet Śląski z kategorii audiobooki kupisz w cenie 21,95 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 21,95 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Śląski
  • 9788322631447
  • Uniwersytet Śląski

Opis Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3

Tytuł Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3144-7 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 liczba stron 222 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp (Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7 Wizerunek w przestrzeni medialnej Annette Siemes: Powstawanie (auto)wizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju techno¬logii / 11 Zbigniew Bednarek: Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych: istota funkcjono¬wania w mediach a wpływ na postawy społeczeństw / 27 Michael Fleischer: Konstruktywny charakter image’u osobowości / 35 Agata Kotowska: Autoprezentacja a obraz samego siebie — socjalizacyjne uwarunkowania wizerunku / 53 Beata Duda, Wioletta Wilczek: najróżniejsze oblicza ks. Charamsy. Oddźwięk medialny po coming oucie duchownego / 63 Wizerunek a osobowość medialna Violetta Jaros: Strategie autoprezentacyjne stosowane poprzez Joachima Lelewela w jego pismach naukowych / 77 Agnieszka Jezierska-Wiśniewska: Twórca między paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego / 89 Maciej Kledzik: Wizerunek firma Edelmana, Jerzego Urbana i Daniela Passenta w mediach pub¬licznych / 99 Ewelina Tyc: Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład stylizacji wizerunku opartej na stereo¬typie płci / 115 Anna Wójciuk: agresywna autoprezentacja — medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojcie-cha Modesta Amaro / 129 Alicja Bronder: Homo erectus — o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym Wizerunek a wariant medialny / 141 Ewa Ficek: Medialne kreacje doradców (przypadek dyskursu kulinarnego) / 155 Iwona Grodź: „Współczesny Golem polityki". Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi Marcela Łozińskiego (2006) / 165 Alina Naruszewicz-Duchlińska: Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów / 177 Anna Pyszkowska: Igerkreacja: psychologiczny obraz użytkowników Instagrama / 187 Adam Warzecha: Postindustrialna religijność Polaków A.D. 2016 / 197 Magdalena Wojtyka: Autoprezentacja w dawnych ogłoszeniach matrymonialnych — analiza wybranych przykładów / 207

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Śląski
ISBN 9788322631447
Wydawnictwo Uniwersytet Śląski
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 21,95 zł
Najwyższa cena 21,95 zł
W bazie od 12.04.2018
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych.

Nie udało się zebrać archiwalnych danych na temat cen dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 Uniwersytet Śląski, które są przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów przesyłki. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie sklepu i dodaj do prezentowanej ceny możliwy koszt przesyłki. Aktualizacja listy propozycji odbywa się co kilkanaście minut.

  • Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Uniwersytet śląski Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3 Sklep on-line
    ★★★★★
    21,95 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Śląski

Produkty powiązane

Topics in applied psycholinguistics, 2BA78378EB
Uniwersytet Śląski
Uniwersytet śląski Podstawy geografii usług
Uniwersytet Śląski

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...