Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa
Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa
Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa
Audiobooki Wolters Kluwer Polska SA

Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa

48,45 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 48,45 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów online w naszym systemie aby odnaleźć świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa Wolters Kluwer Polska SA z kategorii audiobooki kupisz w cenie 48,45 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 48,45 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wolters Kluwer Polska SA
  • 9788381608992
  • Beata Jamka
  • Wolters Kluwer Polska SA

Opis Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa

Tytuł HR na zakręcie. Zarządzanie poprzez pomiar czy aktywacja kreatywności? Autor Beata Jamka Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8160-899-2 linia HR Rok wydania 2019 liczba stron 316 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE


UWARUNKOWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZZL


ROZDZIAŁ I

Scenariusze rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w reakcji na przemiany otoczenia zewnętrznego



I.1. Uwarunkowania zewnętrzne ZZL w relacyjnej perspektywie przedsiębiorstwa

I.2. Procesy demograficzne: w kierunku zarządzania talentami bądź zarządzania rozmaitością

I.3. Procesy technologiczne: dematerializacja pracy i pracowników a flexicurity

I.4. Procesy rynkowe – finansjalizacja: pomiar kapitału ludzkiego a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

I.5. Scenariusze rozwoju ZZL w odpowiedzi na wyzwania przemian demograficznych, technicznych i rynkowych



ROZDZIAŁ II

Endogeniczne uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji



II.1. Struktura organizacji: w kierunku organizacji sieciowych

II.2. E-ZZL: ku zarządzaniu „w chmurze”

II.3. Kultura organizacji: pas transmisyjny wartości

II.4. Potencjał diagnostyczno-prognostyczny struktury zasobów ludzkich organizacji



ZARZĄDZANIE przez POMIAR



ROZDZIAŁ III

Wpływ zarządzania kadrami na wyniki przedsiębiorstwa – dylematy pomiaru



III.1. Wejście – ZZL

III.2. Transformacja: ZZL a wyniki przedsiębiorstwa

III.3. Wyjście – wyniki przedsiębiorstwa



ROZDZIAŁ IV

„Twarde” HRM a potencjał działu kadr: problem luki kompetencyjnej


IV.1. Współczesne ZZL – ku zarządzaniu poprzez pomiar

IV.2. Wyzwania HR a zadania postępowego pionu personalnego

IV.3. ZZL to zarządzanie: (nie)spójność zadań i możliwości


ROZDZIAŁ V

Jakość zasobów ludzkich a wybrane aspekty standaryzacji i certyfikacji w HR


V.1. Jakość i wartość zasobów ludzkich

V.2. Kompetencje jako standardy jakości ludzkich zasobów

V.3. Konkursy jako certyfikacja działów kadrowych i zawodu menedżera/specjalisty HR



ZARZĄDZANIE POTENCJAŁEM LUDZKIM:

ATRYBUTOWE ZARZĄDZANIE TALENTAMI

A WZROST nowoczesnOŚCI

I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI KADR



ROZDZIAŁ VI

Podmiotowe a atrybutowe zarządzanie talentami podwładnych


VI.1. „Wojna o talenty”

VI.2. Podmiotowe a atrybutowe pojęcie „talentu”

VI.3. Zarządzanie talentami podwładnych wobec podmiotowego rozumienia talentu

VI.4. Implikacje atrybutowego rozumienia talentu

VI.5. Zarządzanie talentami podwładnych wobec atrybutowego rozumienia talentu


ROZDZIAŁ VII

Atrybutowe zarządzanie talentami jako instrumentarium rozwoju kreatywności kadr


VII.1. Istota kreatywności i innowacyjności

VII.2. Kreatywność a pojęcie talentu

VII.3. Stymulowanie kreatywności i twórczości kadr poprzez atrybutowe zarządzanie talentami

VII.3.1. Etap I: Identyfikacja talentów

VII.3.2. Etap II: Aktywacja talentów

VII.3.3. Etap III: Maksymalizacja zastosowania talentów


ROZDZIAŁ VIII

Wzrost progresywności organizacji przez rozwój przedsiębiorczości jako talentu


VIII.1. Przedsiębiorczość a progresywność

VIII.2. Pojęcie talentu

VIII.3. Wyznaczniki przedsiębiorczości jako talentu

VIII.3.1. Zdolności ogólne

VIII.3.2. Zdolności kierunkowe: umiejętność dostrzegania okazji

VIII.3.3. Parametry osobowości stymulujące działanie: motywacja przedsiębiorcza i intencje przedsiębiorcze

VIII.3.4. Czynnik losowy: pojawiające się w otoczeniu sposobności/okazje

VIII.3.5. Myślenie twórcze

VIII.4. Rozwój talentu przedsiębiorczości

VIII.4.1. Modelowe typy przedsiębiorców

VIII.4.2. Edukacja przedsiębiorcza


ROZDZIAŁ IX

Neuronauki a stymulowanie przedsiębiorczości: potencjał ukryty w specjalizacji półkul mózgowych, neuroprzekaźnikach i plastyczności mózgu


IX.1. Modelowe charakterystyki przedsiębiorców Charakterystyki jednostek przedsiębiorczych a wnioski z badań w obszarze neuronauk

IX.2. Charakterystyki jednostek przedsiębiorczych a wnioski z badań w obszarze neuronauk

IX.2.1. Specjalizacja półkul mózgowych a „pożądanie nowości”

IX.2.2. Myślenie „wolne” i „szybkie” a podejmowanie decyzji

IX.2.3. Neuroprzekaźniki a rywalizacja i synergia działania

IX.3. Stymulowanie przedsiębiorczości a plastyczność mózgu



ROZDZIAŁ X

Ku ekonomii kreatywności: bariery organizacji pracy w Polsce


X.1. Hierarchia wiedzy a ekonomia kreatywności – pojęcia bazowe i rys sytuacyjny

X.2. Determinanty twórczości

X.2.1. Ogólna motywacja pracy/zaangażowanie

X.2.2. Wsparcie kulturowe

X.2.3. Czas pracy


ZARZĄDZANIE różnorakośCIĄ: KOMPLEMENTARNE zastosowanie POTENCJAŁU KADR



ROZDZIAŁ XI

Kierowanie karierami pań: problemy i perspektywy


XI.1. Skutki rozwoju karier pań dla życia rodzinnego

XI.2. Indywidualne strategie rozwoju kariery zawodowej pań

XI.3. Cykl życia kobiety

XI.4. Kariera a tzw. Family competencies

XI.5. Kierowanie karierą pań w rozmiarze organizacyjnym a polityka równych szans

ROZDZIAŁ XII

Model biznesowy zarządzania różnorakością jako podstawa aktywacji potencjału zawodowego pań


XII.1. Sytuacja demograficzna Polski a aktywność zawodowa pań

XII.2. Aktywizacja zawodowa pań jako zarządzanie zmianą

XII.3. Model biznesowy zarządzania różnorakością jako źródło popytu na różne kadry


ROZDZIAŁ XIII

Zarządzanie różnorakością a kompetencje transferowalne pracowników 45/50+


XIII.1. Kształt problemu zarządzania wiekiem/rozmaitością

XIII.2. Istota kompetencji

XIII.3. Kompetencje transferowalne

XIII.4. Stereotypy (i fakty) dotyczące kompetencji pracowników „starszych” (45/50+)

XIII.5. Kompetencje transferowalne a fazy rozwoju zawodowego



ROZDZIAŁ XIV

Zarządzanie wiedzą a kompetencje transferowalne pracowników 50+


XIV.1. Społeczeństwo wiedzy i gospodarka oparta na wiedzy

XIV.2. Istota zarządzania wiedzą

XIV.3. Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ludźmi w przedsiębiorstwie

XIV.4. Istota kompetencji transferowalnych

XIV.5. Stereotypy i fakty dotyczące kompetencji transferowalnych pracowników „starszych” (45/50+) w zakresie umiejętności werbalnych, numerycznych i pracy z komputerem

XIV.6. Fazy rozwoju zawodowego a umiejętności pracy z ludźmi

XIV.7. Wybrane kompetencje transferowalne a samoocena osób w wieku 45+


ROZDZIAŁ XV

Zarządzanie wiekiem w świetle rozwoju neuronauk

XV.1. Charakterystyka pokoleń na rynku pracy

XV.2. Badania nad mózgiem/umysłem ludzkim

XV.3. Fizjologia myślenia a przełom w psychologii twórczości

XV.4. Pro-pokoleniowe zarządzanie ludźmi wobec dorobku neuronauk - wnioski dla pracodawców


PODSUMOWANIE


Nota wydawnicza


Spis tabel


Spis wykresów


Spis rysunków


Bibliografia

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa
Kategoria Audiobooki
Marka Wolters Kluwer Polska SA
ISBN 9788381608992
Autor Beata Jamka
Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 48,45 zł
Najwyższa cena 48,45 zł
W bazie od 17.10.2021
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości towaru w czasie.

Nie udało się zebrać historycznych danych na temat cen dla produktu Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa Wolters Kluwer Polska SA, przedstawionych na poniższej liście, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z oponiami o firmie i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Odświeżanie katalogu ofert następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Hr na zakręcie. zarządzanie przez pomiar czy aktywacja kreatywności? Wolters kluwer polska sa Sklep on-line
    ★★★★★
    48,45 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wolters Kluwer Polska SA

Produkty powiązane

Prawo do odliczenia vat w świetle orzecznictwa tsue
Wolters Kluwer Polska SA
Prawo pracy dla małych i średnich firm
Wolters Kluwer Polska SA

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...