Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf
Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf
Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Wolters Kluwer Polska SA

Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf

105,45 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 105,45 zł

Przejrzeliśmy całą bazę e-sklepów w naszej bazie aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf Wolters Kluwer Polska SA z kategorii audiobooki kupisz w cenie 105,45 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 105,45 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wolters Kluwer Polska SA
  • 9788381604710
  • Joanna Sitko
  • Wolters Kluwer Polska SA

Opis Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. Studium prawnoporównawcze Autor Joanna Sitko Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8160-471-0 linia Monografie Rok wydania 2019 ilość stron 560 Format pdf Spis treści Wprowadzenie
Rozdz. I
znak handlowy uwielbiany jako kategoria normatywna – istota i geneza
1. Ratio legis ochrony znaków handlowych szanowanych
2. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego uwielbianego w federalnym prawie amerykańskim
3. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego uwielbianego w prawie Unii Europejskiej
4. Ewolucja pojęcia i ochrony znaku towarowego renomowanego w prawie polskim
5. Znak uznany a inne kategorie znaków towarowych
Rozdz. II
Pojęcie renomy znaku towarowego i dowody jej istnienia
1. Renoma jako kryterium wyodrębnienia osobnej kategorii znaków handlowych
2. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie przedmiotowym i podmiotowym
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
3. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie terytorialnym
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
4. Pojęcie renomy znaku towarowego w aspekcie czasowym
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
5. Dowody na istnienie renomy znaku
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
6. Wnioski
Rozdz. III
Ustawowe znamiona użytkowania kolizyjnego oznaczenia jako działania naruszającego prawo do znaku towarowego szanowanego
1. Użytkowanie kolizyjnego oznaczenia w obrocie gospodarczym (handlowym)
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
2. Stosowanie kolizyjnego oznaczenia w odniesieniu do towarów lub usług
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
3. Wykorzystywanie kolizyjnego oznaczenia jako znaku towarowego – cel i formy
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
4. Wpływ wykorzystywania kolizyjnego oznaczenia na funkcje pełnione przez znak handlowy lubiany – teoria funkcji w prawie unijnym i polskim
5. Bezprawność wykorzystywania kolizyjnego oznaczenia w prawie polskim, brak zgody uprawnionego na używanie kolizyjnego oznaczenia w prawie UE, a zasada słuszności w prawie USA
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
6. Wykorzystywanie kolizyjnego oznaczenia na terytorium objętym prawem wyłączymy do znaku towarowego uznanego (kwestia wykorzystania oznaczenia w internecie)
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
7. Formy stosowania kolizyjnego oznaczenia
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
8. Wnioski
Rozdz. IV
Przesłanki naruszenia uwarunkowane relacjami zachodzącymi pomiędzy oznaczeniami i towarami
1. Znaczenie i zakres badania relacji zachodzących między oznaczeniami i towarami
2. Tożsamość albo podobieństwo oznaczeń
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
3. Brak wymogu podobieństwa towarów
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
4. Skojarzenie/związek zachodzący pomiędzy znakiem szanowanym a kolizyjnym oznaczeniem
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
5. Wnioski
Rozdz. V
Skutki użytkowania oznaczenia jako przesłanka naruszenia prawa do znaku towarowego cenionego
1. Czerpanie nienależnych korzyści z renomy lub odróżniającego charakteru znaku towarowego renomowanego (pasożytnictwo)
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
2. Szkodliwość dla odróżniającego charakteru znaku towarowego lubianego (rozmycie)
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
3. Destrukcyjność dla renomy znaku towarowego lubianego (przyćmienie)
A. Federalne prawo amerykańskie
B. Prawo Unii Europejskiej i prawo polskie
4. Wnioski
Rozdz. VI
Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku towarowego uznanego
1. Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku cenionego w federalnym prawie amerykańskim (§ 43 (c) (3) Lanham Act)
A. Uczciwe zastosowanie oznaczenia
B. Opisowe wykorzystanie znaku towarowego szanowanego osoby trzeciej
C. Nominatywne zastosowanie znaku towarowego uwielbianego osoby trzeciej
D. Użycie znaku towarowego szanowanego osoby trzeciej w reklamie porównawczej
E. Zastosowanie znaku towarowego cenionego osoby trzeciej w ramach parodii, krytyki lub komentarza
F. Zastosowanie znaku towarowego szanowanego osoby trzeciej w związku z relacjonowaniem i komentowaniem wiadomości
G. Niehandlowe wykorzystanie znaku towarowego renomowanego osoby trzeciej
H. Wyczerpanie prawa
I. „Porzucenie” znaku towarowego lubianego
Okoliczności wyłączające naruszenie prawa do znaku cenionego w prawie Unii Europejskiej i w prawie polskim
A. Uzasadnione przyczyny użytkowania kolizyjnego oznaczenia („due cause”)
B. Prawo używacza uprzedniego
C. Wyczerpanie prawa do znaku renomowanego
D. Tolerowanie stosowania kolizyjnego znaku towarowego przez osobę trzecią
E. Brak rzeczywistego używania znaku towarowego cenionego
F. Użycie znaku towarowego w reklamie porównawczej
G. Dozwolone stosowanie oznaczeń (art. 156 p.w.p. I art. 14 ust. 1 rozporządzenia 2017/1001)
3. Wnioski
Rozdz. VII
Ochrona zarejestrowanego znaku towarowego cenionego w świetle przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
1. Delikt nieuczciwej konkurencji jako forma naruszenia prawa do znaku cenionego w federalnym prawie amerykańskim, prawie Unii Europejskiej i prawie polskim
2. Znaczenie klauzuli generalnej dla ochrony znaku szanowanego
3. Pierwszeństwo i zakres użytkowania oznaczenia w obrocie gospodarczym
4. Zdolność odróżniająca znaku towarowego
5. Renoma znaku towarowego
6. Relacja przepisów p.w.p. Do u.z.n.k.
7. Wnioski
Wnioski

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Wolters Kluwer Polska SA
ISBN 9788381604710
Autor Joanna Sitko
Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 105,45 zł
Najwyższa cena 105,45 zł
W bazie od 17.10.2021
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Na chwilę obecną nie mamy historycznych danych dotyczących cen dla produktu Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym klientom.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla produktu Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf Wolters Kluwer Polska SA nie wliczają w siebie wydatków związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Lista sklepów jest odświeżana co kilka / kilkanaście minut.

  • Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Naruszenie prawa do znaku towarowego renomowanego. studium prawnoporównawcze, AZ#B11E23EBEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    105,45 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wolters Kluwer Polska SA

Produkty powiązane

Prawo do odliczenia vat w świetle orzecznictwa tsue
Wolters Kluwer Polska SA
Prawo pracy dla małych i średnich firm
Wolters Kluwer Polska SA

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...