Tytuł Ryzyko, ciągłość biznesu, odpowiedzialność społeczna Autorzy Sławomir Zapłata, Magdalena Kaźmierczak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2815-9 Rok wydania 2011 liczba stron 220 Format pdf Spis treści O autorach
str. 7
Przedmowa
str. 9
Rozdział 1. Wpływ jakości i zarządzania ryzykiem na wdrażanie znormalizowanych systemów zarządzania
str. 13
Jakość i jej różnorodne postrzeganie w organizacjach
str. 14
System zarządzania jakością jako fundament zarządzania ryzykiem w organizacji
str. 24
Trwałe rezultaty zarządzania jakością - rola wytycznych normatywnych
str. 49
Rozdział 2. Znaczenie zarządzania wiedzą w procesach integracji i doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania
str. 55
Wytyczne dla integracji znormalizowanych systemów zarządzania
str. 55
Wiedza - warunek ciągłości działań organizacji i rozwoju
str. 67
Zarządzanie wiedzą - składnik doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania
str. 75
Rozdział 3. Systemowe podejście do zarządzania ryzykiem i ciągłością działania
str. 92
Normalizacja w obszarze zarządzania ryzykiem
str. 92
Zarządzanie ryzykiem jako rdzeń ciągłości działania
str. 104
Znormalizowany system zarządzania ciągłością działania
str. 120
Rozdział 4. Społeczna odpowiedzialność biznesu - wzmocnienie działań na rzecz zarządzania ciągłością biznesu
str. 159
Społeczna odpowiedzialność biznesu - istota i znaczenie
str. 160
Systemowe zarządzanie społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw
str. 175
Wytyczne normatywne dla zarządzania społeczną odpowiedzialnością
str. 188
Zakończenie
str. 199
Literatura
str. 201
Indeks rzeczowy
str. 217
str. 7
Przedmowa
str. 9
Rozdział 1. Wpływ jakości i zarządzania ryzykiem na wdrażanie znormalizowanych systemów zarządzania
str. 13
Jakość i jej różnorodne postrzeganie w organizacjach
str. 14
System zarządzania jakością jako fundament zarządzania ryzykiem w organizacji
str. 24
Trwałe rezultaty zarządzania jakością - rola wytycznych normatywnych
str. 49
Rozdział 2. Znaczenie zarządzania wiedzą w procesach integracji i doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania
str. 55
Wytyczne dla integracji znormalizowanych systemów zarządzania
str. 55
Wiedza - warunek ciągłości działań organizacji i rozwoju
str. 67
Zarządzanie wiedzą - składnik doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania
str. 75
Rozdział 3. Systemowe podejście do zarządzania ryzykiem i ciągłością działania
str. 92
Normalizacja w obszarze zarządzania ryzykiem
str. 92
Zarządzanie ryzykiem jako rdzeń ciągłości działania
str. 104
Znormalizowany system zarządzania ciągłością działania
str. 120
Rozdział 4. Społeczna odpowiedzialność biznesu - wzmocnienie działań na rzecz zarządzania ciągłością biznesu
str. 159
Społeczna odpowiedzialność biznesu - istota i znaczenie
str. 160
Systemowe zarządzanie społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstw
str. 175
Wytyczne normatywne dla zarządzania społeczną odpowiedzialnością
str. 188
Zakończenie
str. 199
Literatura
str. 201
Indeks rzeczowy
str. 217