Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona
Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona
Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona
Audiobooki Wolters Kluwer Polska SA

Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona

100,94 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 100,94 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów on-line w bazie aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona Wolters Kluwer Polska SA z kategorii audiobooki kupisz w cenie 100,94 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 100,94 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wolters Kluwer Polska SA
  • 9788382232035
  • Natalia Mrukowska
  • Wolters Kluwer
  • 2020

Opis Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona

Tytuł Wizerunek gminy i jego ochrona Autor Natalia Mrukowska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8223-203-5 linia Monografie Rok wydania 2020 ilość stron 215 Format pdf Spis treści Wstęp.....................................................................................................................................6

Rozdział I
Wizerunek gminy................................................................................................................10
1. Pojęcie wizerunku miejsca..............................................................................................13
2. Typy wizerunku miejsca...................................................................................................26
3. Funkcje wizerunku miejsca..............................................................................................29
4. Wizerunek, tożsamość a firma gminy.............................................................................34
5. Budowanie wizerunku......................................................................................................42
5.1 Kreowanie marki i branding gminy................................................................................47
5.2. Kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy............................................52
6. Logotyp jako podstawowy element identyfikacji wizualnej gminy.................................54
7. Rozpoznawalność jako wyznacznik wizerunku gminy....................................................58
7.1. Kreatorzy wizerunku gminy..........................................................................................62
8. Postrzeganie gminy..........................................................................................................64
9. Konkluzja.........................................................................................................................67

Rozdział II
Wizerunek jako dobro osobiste gminy.............................................................................70
1. Pojęcie dobra osobistego osoby prawnej........................................................................71
2. Obiektywne ujęcie natury dóbr osobistych i ich naruszenie............................................73
2.1. Obiektywne kryteria naruszenia dóbr osobistych osób prawnych................................76
3. Kompozycja dobra osobistego osoby prawnej..................................................................78
3.1. Znaczenie art. 43 kodeksu cywilnego..........................................................................78
3.2. Dobra osobiste osoby prawnej jako dobra sui generis..................................................82
3.3. Problem ogólnego prawa osobistego i wielość praw osobistych..................................88
4. Charakter prawny dóbr osobistych osób prawnych.........................................................92
5. Dobra osobiste gmin jako osób prawnych.......................................................................95
6. Wizerunek jako dobro osobiste gminy.............................................................................97
6.1. Spór w orzecznictwie dotyczący tego, czy osoba prawna ma prawo do ochrony swego wizerunku........................................................................................................................98
6.2. Prawo do wizerunku osób fizycznych..........................................................................98
6.3. Wizerunek stanowi dobro osobiste gminy...................................................................100
6.3.1. Wizerunek jako dobre imię gminy...........................................................................101
6.3.2. Wizerunek jako strefa identyfikacji wizualnej gminy.............................................110
6.3.2.1. Nazwa gminy.........................................................................................................113
6.3.2.2. Herb gminy............................................................................................................118
6.3.2.3. Logo gminy...........................................................................................................122
6.3.2.4. Hasła promocyjne, slogany reklamowe................................................................124
6.3.2.5. Inne symbole gminy..............................................................................................124
7. Konkluzja.......................................................................................................................125

Rozdział III
Ochrona wizerunku gminy.............................................................................................127
1. Przesłanki i środki ochrony dóbr osobistych gminy.......................................................129
1.1. Bezprawność działania jako podstawowa przesłanka ochrony dóbr osobistych gminy................................................................................................................................. 130
1.2. Działanie w ramach porządku prawnego....................................................................136
1.3. Zgoda uprawnionego...................................................................................................137
1.4. Działanie w obronie uzasadnionego interesu.............................................................140
2. Legitymacja czynna gminy w zakresie.........................................................................147
3. Przykłady naruszenia wizerunku gminy.........................................................................148
3.1. Przykładowe sytuacje.................................................................................................148
3.2.Przykładowe sytuacje naruszenia strefy identyfikacji wizualnej gminy.................... 154
3.2.1. Naruszenie herbu gminy...........................................................................................154
3.3. Naruszenie nazwy gminy............................................................................................155
4. Środki ochrony...............................................................................................................156
4.1. Środki ochrony niemajątkowej...................................................................................157
4.1.1. Powództwo o ustalenie.............................................................................................157
4.1.2. Roszczenie o zaniechanie.........................................................................................159
4.1.3. Roszczenie o usunięcie skutków naruszenia............................................................162
4.2. Środki ochrony majątkowej........................................................................................167
5. Konkluzja......................................................................................................................171

Zakończenie.....................................................................................................................174

Bibliografia...................................................................................................................... 182

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona
Kategoria Audiobooki
Marka Wolters Kluwer Polska SA
ISBN 9788382232035
Autor Natalia Mrukowska
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 100,94 zł
Najwyższa cena 100,94 zł
W bazie od 25.10.2020
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje o zakupie.

Obecnie nie posiadamy danych historycznych dotyczących cen dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Prezentowane poniżej ceny dla produktu Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona Wolters Kluwer Polska SA nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Aktualizacja katalogu propozycji odbywa się co kilka / kilkanaście minut.

  • Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Wolters kluwer polska sa Wizerunek gminy i jego ochrona Sklep on-line
    ★★★★★
    100,94 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wolters Kluwer Polska SA

Produkty powiązane

Prawo do odliczenia vat w świetle orzecznictwa tsue
Wolters Kluwer Polska SA
Prawo pracy dla małych i średnich firm
Wolters Kluwer Polska SA

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...