Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka
Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka
Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka
Audiobooki Wolters Kluwer

Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka

38,54 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 38,54 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów internetowych w naszym systemie aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka Wolters Kluwer z kategorii audiobooki kupisz w cenie 38,54 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 38,54 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wolters Kluwer
  • 9788326460838
  • Danuta Elsner
  • Wolters Kluwer
  • 244
  • 2013

Opis Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka

Tytuł Sieci współpracy i samokształcenia. Teoria i praktyka Autor Danuta Elsner Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-6083-8 kolekcja Poradniki ABC Rok wydania 2013 liczba stron 244 Format pdf Spis treści Wykaz ważniejszych skrótów
str. 13

Wprowadzenie
str. 15

Rozdział 1
Kierunki zmian w systemie doskonalenia nauczycieli
str. 19

Bibliografia
str. 26

Inne źródła
str. 26

Część 1
Podstawy teoretyczne

Rozdział 2
Sieć jako fenomen społeczny naszych czasów
str. 29

1. Wprowadzenie
str. 29

2. Sieci, węzły, połączenia i przepływy
str. 29

3. Sieci społeczne
str. 31

4. Struktura sieci społecznych
str. 33

5. Sieć jako trafna organizacja społeczna w czasach permanentnej zmiany
str. 36

6. Internet a sieci społeczne
str. 39

7. Zakończenie
str. 42

Bibliografia
str. 45

Rozdział 3
Sieć jako nowy typ organizacji
str. 46

1. Wprowadzenie
str. 46

2. Charakterystyka sieci jako rodzaju organizacji
str. 48

3. Członkowie sieci
str. 51

4. Wystąpienie z inicjatywą utworzenia sieci
str. 52

5. Wielkość sieci i wybór członków
str. 53

6. Czas niezbędny na nawiązanie kontaktów
str. 54

7. Cykl życia sieci
str. 55

8. Nazwa sieci
str. 56

9. Inicjacja pracy sieci
str. 56

10. Zasady wspólnego działania w sieci
str. 57

11. Koordynacja pracy sieci
str. 59

12. Komunikowanie się w sieci
str. 61

13. Potrzeby członków sieci a ich wkład własny
str. 62

14. Ewaluacja pracy sieci
str. 64

15. Warunki potrzebne do rozwoju sieci
str. 66

16. Konkretne i słabe strony sieci jako organizacji
str. 67

17. Zakończenie
str. 68

Bibliografia
str. 68

Rozdział 4
Sieć jako społeczność uczących się
str. 69

1. Wprowadzenie
str. 69

2. Wiedza w społecznościach uczących się
str. 70

3. Wykorzystanie konstruktywizmu w budowaniu społeczności uczących się
str. 76

4. Zespołowe uczenie się w sieci
str. 80

5. Zakończenie
str. 88

Bibliografia
str. 89

Część 2
Od teorii do praktyki

Rozdział 5
Potencjał społeczny nauczycieli jako wyzwanie dla wytwarzających sieci
str. 93

1. Wprowadzenie
str. 93

2. Kapitał społeczny jako potencjał wspierający współpracę i wymianę wiedzy
str. 93

3. Podstawowe wymiary kapitału społecznego
str. 96

4. Potencjał społeczny nauczycieli - założenia i problematyka badań własnych
str. 99

5. Potencjał społeczny nauczycieli - wyniki badań własnych
str. 101

6. Zakończenie
str. 108

Bibliografia
str. 108

Rozdział 6
Tworzenie organizacyjnych warunków do współpracy i zespołowego uczenia się
str. 110

1. Wprowadzenie
str. 110

2. Tworzenie warunków w szkołach
str. 110

3. Tworzenie warunków w środowisku zawodowym
str. 113

4. Tworzenie warunków w placówkach doskonalenia nauczycieli
str. 116

5. Tworzenie warunków przez organy prowadzące
str. 119

6. Zakończenie
str. 120

Bibliografia
str. 121

Rozdział 7
Tworzenie uczącej się społeczności w szkole i w sieci. Doświadczenia brytyjskie
str. 122

1. Wprowadzenie
str. 122

2. Początki
str. 123

3. Zmiana praktyki, zmiana kultury
str. 124

4. Przywódcy i przywództwo w uczeniu się
str. 127

5. Warunki skutecznego uczenia się w szkole i w sieci
str. 129

5.1. Zespołowe uczenie się
str. 129

5.2. Zainteresowania badawcze
str. 129

5.3. Opinie uczniów
str. 130

5.4. Przywództwo nauczycieli
str. 131

5.5. Uczenie się całej szkoły
str. 132

6. Przeszkody i trudności w efektywnym uczeniu się w szkole i w sieci
str. 133

6.1. Potrzeba "dobrych" wielbicieli
str. 133

6.2. Nieporozumienia
str. 133

6.3. Czas i przestrzeń
str. 134

7. Zakończenie i wnioski
str. 134

Bibliografia
str. 135

Rozdział 8
Dynamika powstawania sieci na przykładzie Sieci Uczących się Przedszkoli "Supeł"
str. 136

1. Wprowadzenie
str. 136

2. Inicjacja Sieci "Supeł"
str. 136

3. Proces organizowania się Sieci "Supeł"
str. 137

4. Nieprzystępne początki Sieci "Supeł"
str. 139

5. Przykłady udanych inicjatyw wewnętrznych Sieci "Supeł"
str. 141

6. Pierwsze sukcesy Sieci "Supeł"
str. 143

7. Plany na przyszłość Sieci "Supeł"
str. 144

8. Zakończenie
str. 145

Bibliografia
str. 145

Rozdział 9
Sieci szkół i sieci nauczycieli w Republice Federalnej Niemiec
str. 146

1. Wprowadzenie
str. 146

2. Początki tworzenia sieci w Niemczech
str. 148

3. Warunki organizacyjne powstania sieci
str. 151

4. Warunki prawne powstawania sieci
str. 152

5. Finansowanie sieci
str. 153

6. Sposoby współpracy w sieci
str. 153

7. Organizacja sieci
str. 154

8. Sieci - przykłady udanych inicjatyw oddolnych
str. 155

8.1. Sieć Service-Learning - nauka przez pracę uczniów na rzecz społeczności lokalnej
str. 155

8.2. Sieć nauczycieli matematyki - od projektu we wnętrzuszkolnego do stworzenia sieci
str. 156

8.3. Sieć w ramach paktu dla edukacji miasta Recklinghausen
str. 157

9. Trudności w funkcjonowaniu sieci
str. 158

10. Zakończenie
str. 159

Bibliografia
str. 160

Inne źródła
str. 160

Rozdział 10
Sieć: naturalne środowisko uczenia się nauczycieli i szkół. Doświadczenia holenderskie
str. 162

1. Wprowadzenie
str. 162

1.1. Początki
str. 162

1.2. Kierunki polityki państwa
str. 163

1.3. Trendy w myśleniu o uczeniu się nauczycieli
str. 164

1.4. Lekcja pierwsza: poszukiwanie równowagi
str. 165

2. O czym jest ten rozdział?
str. 166

3. Organizacja sieci
str. 167

3.1. Schemat sieci szkół
str. 167

3.2. Członkowie
str. 168

3.3. Role dyrektora szkoły
str. 168

3.4. Wielkość sieci i odległość między członkami
str. 169

3.5. Koordynacja sieci
str. 169

3.6. Aktywności w sieci
str. 170

4. Cykl rozwoju sieci
str. 171

4.1. Przebieg cyklu, zastój, ryzyko niepowodzenia
str. 171

4.2. Zagrożenie stagnacją i ryzyko niepowodzenia
str. 172

4.3. Ewaluacja i refleksja
str. 173

4.4. Inicjacja pracy sieci
str. 173

4.5. Transfer efektów
str. 175

4.6. Efekty
str. 175

5. Stymulowanie, monitorowanie i coaching sieci
str. 178

6. Zakończenie
str. 179

Bibliografia
str. 180

Część 3
Przykłady dobrej praktyki

Rozdział 11
Sieć "Kujawy"
str. 183

1. Wprowadzenie
str. 183

2. Powstanie Sieci "Kujawy"
str. 183

3. Organizacja i funkcjonowanie Sieci "Kujawy"
str. 184

4. Zadania zrealizowane w Sieci "Kujawy"
str. 186

5. Trudności, którym nie udało się sprostać w Sieci "Kujawy"
str. 190

6. Zakończenie
str. 192

Bibliografia
str. 192

Inne źródła
str. 193

Rozdział 12
Sieć uczących się szkół
str. 194

1. Wprowadzenie
str. 194

2. Inicjacja pracy sieci
str. 195

3. Zespołowe uczenie się w sieci
str. 198

4. Ewaluacja funkcjonowania sieci
str. 201

5. Narzędzia do ewaluacji pracy sieci
str. 205

6. Zakończenie
str. 211

Bibliografia
str. 213

Rozdział 13
Sieć dyrektorek przedszkoli
str. 215

1. Wprowadzenie
str. 215

2. Powstanie sieci
str. 215

3. Kształtowanie zrębów organizacyjnych i merytorycznych sieci
str. 216

4. Przejście od spraw pilnych do ważnych
str. 217

5. Organizacja pracy sieci
str. 219

6. Efekty uboczne funkcjonowania sieci
str. 219

7. Impas w funkcjonowaniu sieci i poszukiwanie nowych wyzwań
str. 220

8. Próba samooceny funkcjonowania sieci
str. 221

9. Zakończenie
str. 224

Bibliografia
str. 224

Rozdział 14
Sieć ENIRDELM
str. 225

1. Wprowadzenie
str. 225

2. Powstanie Sieci ENIRDELM
str. 225

3. Formy aktywności Sieci ENIRDELM
str. 226

4. Organizacja Sieci ENIRDELM
str. 227

4.1. Członkostwo
str. 228

4.2. Język
str. 228

4.3. Nazwa
str. 229

4.4. Misja i cele
str. 229

4.5. Wewnętrzne organy i "funkcyjni" członkowie
str. 230

4.6. Sposób organizowania konferencji
str. 231

5. Wkład Polaków w działalność Sieci ENIRDELM
str. 232

5.1. Organizacja spotkań grup roboczych i projektowych
str. 233

5.2. Organizacja sympozjum
str. 233

6. Sukcesy i porażki Sieci ENIRDELM
str. 234

7. Zakończenie
str. 235

Bibliografia
str. 235

Zakończenie
str. 237

Summary
str. 239

dane o autorach
str. 241

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka
Kategoria Audiobooki
Marka Wolters Kluwer
ISBN 9788326460838
Autor Danuta Elsner
Wydawnictwo Wolters Kluwer
Ilość stron 244
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 38,54 zł
Najwyższa cena 38,54 zł
W bazie od 17.07.2016
Data aktualizacji 21.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala Ci na analizę wartości towaru w czasie.

Obecnie nie posiadamy danych archiwalnych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka Wolters Kluwer, które są przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów dostawy. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog sklepów z ofertami jest odświeżana co kilkanaście minut.

  • Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Sieci współpracy i samokształcenia. teoria i praktyka Sklep on-line
    ★★★★★
    38,54 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wolters Kluwer

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...