Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice
Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice

20,90 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 20,90 zł

Przejrzeliśmy wiele sklepów online w naszej bazie aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 20,90 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 20,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378757276
  • Aleksandra Fudala-Barańska

Opis Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice

Niniejsza publikacja, koncentrująca się na omówieniu programów kulturalnych Telewizji Katowice, stanowi swoiste kompendium wiedzy o telewizji polskiej od lat 50. XX wieku po współczesność. W ramach rozważań przypomniano m.in.

najwybitniejszych artystów i twórców związanych ze stacją, jak także kultowe i te zapomniane już audycje, modelujące charakter nadawanych przez lata treści. Monografia jest rezultatem wieloletnich prac badawczych Autorki w archiwum Telewizji Katowice, których celem było szczegółowe opisanie cyklicznych programów TVP pod kątem ich zawartości, a także sposobów realizacji na poszczególnych etapach rozwoju telewizji jako medium.

W rozważaniach, obok bogatego materiału badawczego, uwzględniono tło społeczno-kulturalne, w jakim program się ukazywał, w odniesieniu do rozważań teoretycznych z zakresu medioznawstwa. Książka stanowi przyczynek do teoretycznej refleksji nad rolą i znaczeniem telewizji regionalnej w czasach konwergencji mediów, jak także nad próbami zachowania regionalnego oblicza i tożsamości w czasach globalizacji mediów i ekspansji przekazów internetowych.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378757276
Autor Aleksandra Fudala-Barańska
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 20,90 zł
Najwyższa cena 20,90 zł
W bazie od 07.08.2021
Data aktualizacji 16.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala Ci na analizę wartości produktu w czasie.

Przepraszamy, ale obecnie nie ma aktualnych informacji o historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, pokazanych na poniższej liście, nie uwzględniono ewentualnych kosztów dostarczenia towaru. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach firmy oraz dodaj do ceny ewentualny koszt wysyłki. Lista sklepów z ofertami jest cyklicznie odświeżana, co kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Kulturotwórcza rola telewizji katowice Sklep on-line
    ★★★★★
    20,90 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Modelowanie preferencji a ryzyko '11. se 96, AZ#1198F1DEEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...