Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce

35,91 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 35,91 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów on-line w bazie danych aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego z kategorii audiobooki kupisz w cenie 35,91 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 35,91 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • 9788323335276
  • Agnieszka Hess
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Opis Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce

Praca Agnieszki Hess stanowi cenny wkład w rozważania dotyczące relacji pomiędzy mediami a organizacjami pozarządowymi, funkcjonującymi w Polsce i tworzącymi trzeci sektor sfery publicznej. W warstwie teoretycznej analizy autorka rozważa, jak w perspektywie politologicznej rozwija się i jakie bariery napotyka cykl tworzenia się sfery publicznej, i dalej – społeczeństwa obywatelskiego w warunkach coraz wyraźniej krystalizującej się w naszym kraju demokracji deliberatywnej.

Ważnym aspektem tego cyklu jest mediatyzacja działania instytucji systemu demokratycznego, w tym przypadku organizacji pozarządowych, działających na polskiej scenie publicznej. Nie mniej pokaźna jest także artykulacja ich interesów oraz deliberatywna treść działań podejmowanych w wymiarze publicznym.

Ten obszar zagadnień stał się przedmiotem badań empirycznych (wywiady pogłębione; analiza zawartości), prowadzonych przez autorkę wśród przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz dziennikarzy mediów drukowanych i elektronicznych, zajmujących się tematyką sektora pozarządowego.

Wyniki badań ujawniają wyraźną asymetrię pragnień obu stron co do transmitowanych w przekazie mediów reprezentacji medialnych organizacji pozarządowych i sposobów zakotwiczania działalności organizacji pozarządowych w sferze publicznej.

To szczególnie pokaźny sygnał, wskazujący, że w procesie komunikacji politycznej pomiędzy organizacjami pozarządowymi i mediami jest jeszcze dużo do zrobienia. Z recenzji prof. Dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN 9788323335276
Autor Agnieszka Hess
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 35,91 zł
Najwyższa cena 35,91 zł
W bazie od 27.01.2023
Data aktualizacji 08.09.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.

Nie udało nam się uzyskać historycznych danych na temat cen dla produktu Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym użytkownikom.

Na chwilę obecną brak recenzji Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego nie są wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Zanim dokonsz zakupu, uzyskaj info o renomie sklepu i pamiętaj o możliwości ujawnienia innych kosztów. Co kilka minut odbywa się aktualizacja listy ofert.

  • Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Społeczni uczestnicy medialnego dyskursu politycznego w polsce Sklep on-line
    ★★★★★
    35,91 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Produkty powiązane

Internalizm i eksternalizm w metaetyce Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
2012 u.s. presidential election
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bezpieczeństwo energetyczne w pierwszej dekadzie xxi wieku
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Macedoński dyskurs niepodległościowy
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Mózgowe podłoże rozpoznawania ekspresji emocjonalnej, 84BE4A6CEB
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...