Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

40,99 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 40,99 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość internetowych sklepów w naszym systemie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta Difin z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 40,99 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 40,99 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Difin
  • 9788380854277
  • miękka
  • Łukasz Skowron
  • Difin
  • 238
  • 2021

Opis Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta

Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji pomiędzy wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk i związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model ukazujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności konsumentów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu między jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się osiągalne dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.

Książka jest dedykowana zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi, a także dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta i motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś posiada studium najróżniejszych metod pomiaru omawianych zagadnień.

ISBN: 9788380854277
Kod paskowy: 9788380854277
Autorzy: Skowron Łukasz, Gąsior Marcin
Kod wydawcy: 20629
ilość stron: 238
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 14
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Difin
ISBN 9788380854277
Oprawa miękka
Autor Łukasz Skowron
Wydawnictwo Difin
Ilość stron 238
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 40,99 zł
Najwyższa cena 40,99 zł
W bazie od 26.05.2017
Data aktualizacji 14.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości towaru na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie mamy historycznych danych cenowych dla produktu Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas niezwykle ważna! Dodaj recenzję produktu.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej ofert dla Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta Difin nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i przesyłki Zanim wybierzesz, gdzie zrobić zakup, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i zapoznaj sie z warunkami dostawy. Lista ofert jest odświeżana raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Motywacja pracownika a satysfakcja i lojalność klienta Sklep on-line
    ★★★★★
    40,99 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Difin

Produkty powiązane

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...