Bądź produktywnym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty - a dzisiaj podaje w pigułce detale ich prostych, efektywnych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak:Zarządzanie sprzedażą
- opracować plan działań sprzedażowych;
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
- właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników i unosić ich samoocenę i tym samym powiększać zyski;
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.
Negocjowanie
- użyć sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- przezroczyście analizować obszary porozumienia i różnicy zdań.
Marketing
- użyć badania rynku i dane z grup fokusowych, aby podejmować ulepszone decyzje;
- wyznaczyć się na tle konkurencji;
- odpowiadać na podstawowe zapotrzebowania emocjonalne kupujących;
- wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swych ofert i w pełni zastosować przystępne kanały dystrybucji.
Zarządzanie czasem
- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
- pokonać skłonność do zwlekania;
- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.
Sukces osobisty
- wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
- wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy,, a także wzmacniać pewność siebie;
- ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
- nawykowo prowadzić działania networkingowe.