Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które generuje polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają produktywność, wystawiają korzystnych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów.
Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść.Jest to historia Jude’a Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który inicjuje własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najistotniej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego kupujący.
Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w krystaliczność i współpracę..TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym.
Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce..Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce.
Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, aniżeli kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić..– fragment książkiNajnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno użyteczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej.O AUTORZEPATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group – producenta doradczej do spraw zarządzania specjalizującej się w rozwoju zespołów zarządzających, a także kulturze organizacyjnej.
Lencioni, konsultant i prelegent, pracował z tysiącami menedżerów wysokiego szczebla jednocześnie w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500, jak i w młodych firmach zajmujących się nowoczesnymi technikami, a także z kierownikami wydziałów na uniwersytetach i w organizacjach non profit.
Napisał pięć znanych w USA książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, bestseller „New York Timesa".OPINIEPrzenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiębiorstwach można zlokalizować wewnętrzne konflikty i im zaradzić.
styl pisania Patricka jest ciepły i dostępny, a prezentowane porady rozsądne.- Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc.Teoria Lencioniego na temat współdziałania jest prosta i produktywna.
Odnosi się do każdej instytucji i dużej, i niepokaźnej.- Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co.Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach producenta. Stosujemy się do jego zasad, by zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej marki.
obszerne brawa od całego naszego zespołu.- Brian Scudamore, założyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK Tytuł Walka o wewnętrzne wpływy w firmie Autor Patrick Lencioni Tłumacz Urszula Zinserling Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788377460764 ISBN 9788377460764 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 194 Format 14.5x21.7x1.9 cm Rok wydania 2011 Oprawa Twarda Waga 0.378 kg