Ta książka dedykowana jest dla wszelkich liderów odpowiedzialnych za zarządzanie zmianą w swej organizacji. To pierwsza książka dr. Adizesa w dwutomowej linii, w której pokazuje opracowaną przez siebie teorię procesu życia organizacji, a także zasady wprowadzania zmian organizacyjnych, które stosuje w praktyce i wciąż polepsza od ponad czterdziestu lat.Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, jaki jest cykl życia marki, skąd biorą się problemy dojrzałych firm i co zrobić, by im zapobiec, jak najszybciej sięgnij po pracę prof.
Ichaka Adizesa. Odszukasz w niej opis efektownej metody zezwalającej wlać świeże życie w skostniałe struktury producenta i doprowadzić ją do rozkwitu. Prezentowana tu teoria poparta jest wieloma solidnymi przykładami, a najlepszym dowodem na skuteczność proponowanych działań jest fantastyczny rozwój organizacji takich jak Bank of America czy Domino’s Pizza, które stosują tę tajemniczą metodę.