Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf
Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf
Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Szkoła Główna Handlowa

Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf

23,94 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 23,94 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów on-line w naszej bazie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf Szkoła Główna Handlowa z kategorii audiobooki kupisz w cenie 23,94 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 23,94 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Szkoła Główna Handlowa
  • 9788380302150
  • Szkoła Główna Handlowa
  • biznes i ekonomia

Opis Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa ISBN 978-83-8030-215-0 Rok wydania 2018 Wydanie 1 liczba stron 349 Format pdf Spis treści Wstęp


CZĘŚĆ I

TEORETYCZNE ASPEKTY ORGANIZACJI KREATYWNEJ


Patryk Dziurski, Sylwester Gregorczyk, Piotr Wachowiak

Organizacja kreatywna - istota i atrybuty



Dorota Jaźwińska

Kreowanie jednostajnego rozwoju przedsiębiorstwa



Małgorzata Czerska, Ryszard Rutka

Struktura procesu kształtowania kultury wspierającej kreatywność - perspektywa strategiczna



Marcin Geryk

Wpływ kreatywnej strategii opartej na społecznej odpowiedzialności na postrzeganie uczelni przez jej interesariuszy



Sławomir Winch

Konserwatyzm przedsiębiorstw jako warunek ich kreatywności



Izabela Turek, Tomasz Turek

Kreatywne zarządzanie przedsiębiorstwem z zastosowaniem procesowych systemów informatycznych



Barbara Wasilewska

Aktywność twórcza zespołów pracowniczych



Krystyna Kubik

Wpływ wiedzy i kreatywności menedżera na sukces przedsiębiorstwa



Joanna Tabor-Błażewicz

Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie kreatywnym



Małgorzata Łęgowik-Małolepsza

Wspomaganie decyzji w aspekcie tworzenia kreatywnych rozwiązań modelowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem



Marcin Wojtysiak-Kotlarski

marki rodzinne a start-upy. Czy da się pogodzić te dwa światy w ramach formuły przedsiębiorstwa społecznego?



Albert Tomaszewski

Koncepcja kreatywnej strategii na tle założeń wcześniejszych szkół zarządzania strategicznego



Andrzej Daniluk

Proinnowacyjne przesłanki podejmowania współpracy przez przedsiębiorstwa



CZĘŚĆ II

BADANIA NAD ORGANIZACJĄ KREATYWNĄ





Tomasz Gigol

Współpraca obfitych przedsiębiorstw z postępowymi niewielkimi i średnimi przedsiębiorstwami w ramach otwartych innowacji na przykładzie warsztatów ARP Innovation Pitch



Izabela niezbędna

Kreatywność w marketingu na przykładzie badań



Joanna Kubicka

powiększenie kreatywności pracowników poprzez zmiany w obszarze zarządzania ludźmi



Anna Tomaszuk

Współpraca przedsiębiorstw z instytucjami otoczenia biznesu na przykładzie wybranych branż województwa podlaskiego



Maryna Lassota

Przedsiębiorstwa kreatywne na przykładzie innowacyjności polskiej branży meblarskiej



Krzysztof Rek

Poziom internacjonalizacji a kreatywność polskich małych i średnich przedsiębiorstw



Aleksandra Laskowska-Rutkowska

Digitalizacja a przyszłość modeli biznesowych w branży logistycznej



CZĘŚĆ III

EMPIRYCZNY rozmiar ORGANIZACJI KREATYWNEJ

(STUDIA PRZYPADKÓW)





Wawrzyniec Rudolf, Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska

Marketingowe podejście do budowania wizerunku miasta kreatywnego na przykładzie Łodzi



Seweryn Spałek, Iwona Zdonek

Implikacje eksternalizacji wiedzy przedstawicieli twórczych specjalistów



Andrzej Szplit

Perspektywa rozwoju przedsięwzięcia: partnerstwo publiczno-prywatne, czyli dobór kreatywności



Sławomir Ziółkowski

Dwie dekady rewolucji, czyli rozwój mediów elektronicznych w Polsce

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Szkoła Główna Handlowa
ISBN 9788380302150
Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 23,94 zł
Najwyższa cena 23,94 zł
W bazie od 25.06.2022
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.

Nie udało nam się pobrać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Do kwot pokazanych poniżej dla Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf Szkoła Główna Handlowa nie wliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Przed określeniem, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach sklepu i nie zapomnij o dodaniu dodatkowych kosztów jeśli istnieją. Lista propozycji cenowych jest stale aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.

  • Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Organizacja kreatywna. Teoria i praktyka, AZ#B6ECDE71EB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    23,94 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Szkoła Główna Handlowa

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...