CZĘŚĆ I
TEORETYCZNE ASPEKTY ORGANIZACJI KREATYWNEJ
Patryk Dziurski, Sylwester Gregorczyk, Piotr Wachowiak
Organizacja kreatywna - istota i atrybuty
Dorota Jaźwińska
Kreowanie jednostajnego rozwoju przedsiębiorstwa
Małgorzata Czerska, Ryszard Rutka
Struktura procesu kształtowania kultury wspierającej kreatywność - perspektywa strategiczna
Marcin Geryk
Wpływ kreatywnej strategii opartej na społecznej odpowiedzialności na postrzeganie uczelni przez jej interesariuszy
Sławomir Winch
Konserwatyzm przedsiębiorstw jako warunek ich kreatywności
Izabela Turek, Tomasz Turek
Kreatywne zarządzanie przedsiębiorstwem z zastosowaniem procesowych systemów informatycznych
Barbara Wasilewska
Aktywność twórcza zespołów pracowniczych
Krystyna Kubik
Wpływ wiedzy i kreatywności menedżera na sukces przedsiębiorstwa
Joanna Tabor-Błażewicz
Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwie kreatywnym
Małgorzata Łęgowik-Małolepsza
Wspomaganie decyzji w aspekcie tworzenia kreatywnych rozwiązań modelowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Marcin Wojtysiak-Kotlarski
marki rodzinne a start-upy. Czy da się pogodzić te dwa światy w ramach formuły przedsiębiorstwa społecznego?
Albert Tomaszewski
Koncepcja kreatywnej strategii na tle założeń wcześniejszych szkół zarządzania strategicznego
Andrzej Daniluk
Proinnowacyjne przesłanki podejmowania współpracy przez przedsiębiorstwa
CZĘŚĆ II
BADANIA NAD ORGANIZACJĄ KREATYWNĄ
Tomasz Gigol
Współpraca obfitych przedsiębiorstw z postępowymi niewielkimi i średnimi przedsiębiorstwami w ramach otwartych innowacji na przykładzie warsztatów ARP Innovation Pitch
Izabela niezbędna
Kreatywność w marketingu na przykładzie badań
Joanna Kubicka
powiększenie kreatywności pracowników poprzez zmiany w obszarze zarządzania ludźmi
Anna Tomaszuk
Współpraca przedsiębiorstw z instytucjami otoczenia biznesu na przykładzie wybranych branż województwa podlaskiego
Maryna Lassota
Przedsiębiorstwa kreatywne na przykładzie innowacyjności polskiej branży meblarskiej
Krzysztof Rek
Poziom internacjonalizacji a kreatywność polskich małych i średnich przedsiębiorstw
Aleksandra Laskowska-Rutkowska
Digitalizacja a przyszłość modeli biznesowych w branży logistycznej
CZĘŚĆ III
EMPIRYCZNY rozmiar ORGANIZACJI KREATYWNEJ
(STUDIA PRZYPADKÓW)
Wawrzyniec Rudolf, Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska
Marketingowe podejście do budowania wizerunku miasta kreatywnego na przykładzie Łodzi
Seweryn Spałek, Iwona Zdonek
Implikacje eksternalizacji wiedzy przedstawicieli twórczych specjalistów
Andrzej Szplit
Perspektywa rozwoju przedsięwzięcia: partnerstwo publiczno-prywatne, czyli dobór kreatywności
Sławomir Ziółkowski
Dwie dekady rewolucji, czyli rozwój mediów elektronicznych w Polsce