Część I
PUBLIC RELATIONS A WIZERUNEK, firma I REPUTACJA PRACODAWCY
1. Budowanie wizerunku pracodawcy – idea, metody i narzędzia (Anna Adamus-Matuszyńska) 17
2. Powrót kobiety na rynek pracy a employer branding (Małgorzata Dobrowolska, Jagoda Sikora, Justyna Wandasiewicz) 35
3. Relacje między poczuciem bezpieczeństwa a wizerunkiem dzielnicowego w opinii osób starszych (Anna Kmon, Maria Zrałek) 45
4. Employer branding jako potrzeba strategicznego zarządzania wartością i wizerunkiem przedsiębiorstwa w sektorze ekonomii społecznej (Monika Tkacz, Begoña Echaburu Mulet) 63
Część II
PUBLIC RELATIONS A ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ
5. Sposoby komunikacji w podmiocie działalności leczniczej (Sabina Ostrowska) 77
6. Zastosowanie nowych mediów przez Kościół katolicki w Polsce (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put) 86
7. Content w roli głównej – analiza porównawcza zawartości prasy samorządowej i komercyjnej (Marta H. Milewska) 104
8. Panika moralna jako determinanta public relations sił zbrojnych w kontekście zarządzania publicznego (Paweł Kocoń) 121
Część III
PUBLIC RELATIONS AND PUBLIC SPHERE
9. Corporate governance vs. Public relations: Case of Volkswagen Dieselgate scandal (Łukasz Przybysz) 131
10. Risk management in public hospitals in Poland – selected issues (Lidia Kwiecińska-Bożek) 140
11. Stakeholders as a source of risk in public hospitals in Poland – selected problems (Aldona Frączkiewicz-Wronka) 150
Zakończenie 159
Bibliografia 167
Spis rysunków 187
Spis tabel 189