Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym
Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

37,05 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 37,05 zł

Przeszukaliśmy bazę e-sklepów w systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu z kategorii audiobooki kupisz w cenie 37,05 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 37,05 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • 9788382110241
  • Barbara Borusiak,Tomasz Wanat
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Opis Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

Tytuł Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym Autorzy Barbara Borusiak, Tomasz Wanat Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-024-1 Rok wydania 2020 Poznań Wydanie 1 ilość stron 188 Format pdf Spis treści Wstęp
1. Merchandising jako składnik zarządzania kategorią
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka używania merchandisingu
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu
2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu
2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej
2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów
2.4. Ekspozycje promocyjne
2.5. Aranżacja okien wystawowych
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu
3. Merchandising w handlu internetowym
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym a internetowym
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja prezentowania informacji
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej
4.1.1. Zadania strony głównej
4.1.2. Struktura strony głównej
4.1.3. Organizacja części znaczącej strony głównej
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu
4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów
4.4. Prezentacja artykułu na karcie produktu
4.5. Wizualizacja towaru
5. Techniki perswazyjne używane w merchandisingu internetowym
5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Merchandising in offline and online retail (Summary)

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN 9788382110241
Autor Barbara Borusiak,Tomasz Wanat
Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 37,05 zł
Najwyższa cena 37,05 zł
W bazie od 02.11.2020
Data aktualizacji 17.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji zakupowych.

nie udało się nam zebrać historycznych danych na temat cen dla produktu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych bardzo istotna! Dodaj recenzję tego produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla produktu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z wysyłką. Przed określeniem, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach sklepu oraz pamiętaj o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Lista propozycji jest stale aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym Sklep on-line
    ★★★★★
    37,05 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Produkty powiązane

Marketing. koncepcje, strategie, trendy
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Gospodarowanie nieruchomościami. przykłady i zadania
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...