Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, iż kandydat do pracy też powinien się "sprzedać".
Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?
Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.
Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient niejednokrotnie może mieć poczucie, iż traktuje się go jak artykuł: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czybez wątpienia?
Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku?
Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.
Wśród zalewu reklam, propozycji i fantastycznych ofert klient niejednokrotnie może mieć poczucie, iż traktuje się go jak artykuł: jest ważny dopóty, dopóki "nie wciśnie" mu się tej czy innej rzeczy, dopóki nie powie "tak" do słuchawki. Może pomyślisz, że to przesada. Czybez wątpienia?
Tytuł Dlaczego wyginęły dinozaury? Autor Dariusz Nosorowski Wydawnictwo Złote Myśli EAN 9788377016299 ISBN 9788377016299 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 224 Format 210x148 mm Rok wydania 2012 Oprawa broszurowa