Challenges for companies and consumers on international market
Challenges for companies and consumers on international market
Challenges for companies and consumers on international market
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Challenges for companies and consumers on international market

30,40 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 30,40 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w naszej bazie danych aby odszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Challenges for companies and consumers on international market Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 30,40 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 30,40 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378755371
  • 251
  • 2018
  • biznes i ekonomia

Opis Challenges for companies and consumers on international market

Tytuł Challenges for Companies and Consumers on International Market Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-537-1 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 ilość stron 251 Format pdf Spis treści Foreword 7
Acknowledgement 9
Part I
International environment for companies and consumers
Marzena Czarnecka, Grzegorz Lot
Consumer protection standards on electricity markets 13
Urszula Grzega
Selected elements of living conditions of the population of the European Union 25
Agata małysa-Kaleta
Cultural determinants of consumer behavior in marketing practice – selected aspects 36
Part II
Marketing instruments and companies performance on international market
Jean Pfiffelmann
Talent attraction in global business through employer brand image 57
Jakub Wolny, Marta Grybś-Kabocik
Methods of low-budget promotion of startups 78
György Jóna, Levente Varga
Case study on marketing of a focal firm – a network approach 87
Part III
Business models of companies on international market
Patryk Mączko
International business activities on moto-vehicles market 101
Agnieszka Tetla
Logistic consumer service in preventing consumer misbehavior on insurance market 116
Tomasz Silwanowicz
Origin and development of collaborative finance 124
Part IV
Consumers and their behavior on international market
Aleksandra Burgiel
Consumers’ attitudes towards non-ownership consumption and their managerial implications 139
Gabriela Hanus
Children and adolescents as consumers on food market and their food choices – literature and research review 159
Izabela Sowa
Rationality of consumers’ behaviors as the basis of their typology 171
Sławomir Smyczek
Differences and similarities in consumer behavior on international market 186
Part V
New trends in consumer behavior on international market
Krzysztof Hojeński, Agnieszka Put
Benefits and threats for consumers of free-to-play games 205
Marta Grybś-Kabocik
Misbehavior of e-shops’ consumers – empirical analysis 227
Agnieszka Hat
Consumer ethnocentrism in service markets – the identification of typological groups 233
List of authors 251

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Challenges for companies and consumers on international market
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378755371
Ilość stron 251
Rok wydania 2018
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 30,40 zł
Najwyższa cena 30,40 zł
W bazie od 16.06.2019
Data aktualizacji 10.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania zmian cen pozwala na porównanie wartości towaru w czasie.

Nie udało nam się zebrać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym kupującym.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Challenges for companies and consumers on international market Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, które są przedstawione poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów wysyłki. Przed określeniem, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenie sklepu oraz nie zapomnij o doliczeniu dodatkowych kosztów jeżeli istnieją. Katalog propozycji jest stale odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Challenges for companies and consumers on international market (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Challenges for companies and consumers on international market Sklep on-line
    ★★★★★
    30,40 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...