Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf
Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf
Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf

33,25 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 33,25 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów on-line w naszym systemie aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 33,25 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 33,25 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378753506
  • 275
  • 2017

Opis Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Challenges for marketing in 21st century Język angielski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-350-6 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 275 Format pdf Spis treści Introduction 7
Part I
New trends in market and marketing
Higher education institutions’ behaviours in the context of holistic marketing (Magdalena Platis) 11
Sharing economy as new trend on the global market (Tomasz Silwanowicz) 23
The systemic products as an offer for demanding clients: The case of IT and healthcare sector (Izabela Sztangret & Justyna Matysiewicz) 35
The application of data mining methods in modern marketing research (Dominik Krężołek) 49
Entrepreneurial self-efficacy mediates career calling and entrepreneurial interest (Zsuzsanna Horvath) 71
Part II
Marketing communication and branding
Integrated Marketing Communications – Coca-Cola model (Francisco Suay Pérez) 87
Event marketing as advanced form of promotion on educational market (Jakub Wolny) 102
Branding strategies of top processors on the Romanian milk and dairy market (Carmen Balan) 122
Branding electricity in a newly liberalised market – evidence from the Polish and Icelandic markets (Fridrik Larsen & Sławomir Smyczek) 139
Part III
Dilemmas of consumers on market
Consumptionism as a sign of the crisis of the culture of prosperity (Rafał Śpiewak) 167
Directions of consumption development in the 21st century (Sławomir Smyczek) 187
Ride-sharing customer behaviour on example of BlaBlaCar (Tomasz Silwanowicz) 200
Part IV
Challenges for marketing education
21st century marketing skills – a buzzword in marketing education (Ramandeep Saini) 217
Push or pull – marketing to be used in business higher education (Judit Papp) 222
Task-based approach in assessing BA marketing diploma papers – bilingual terminology glossaries (Diana Ionita) 244
Difficulties of young professionals concerning the choice of education institutions, career planning, entering labour market and starting their own adult life – an augmented marketing approach (Jäckel Katalin, Orsolya Nagy, Judit Papp & László Balázs) 258

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378753506
Ilość stron 275
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 33,25 zł
Najwyższa cena 33,25 zł
W bazie od 03.06.2017
Data aktualizacji 26.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

Bardzo nam przykro, ale obecnie nie ma aktualnych informacji na temat historii cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas bardzo istotna! Dodaj swoją recenzję tego produktu.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, które zostały pokazane poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów dostawy. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie katalogu ofert następuje co kilka / kilkanaście minut.

  • Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Challenges for marketing in 21st century, AZ#6CA8BE80EB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    33,25 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...