Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

38,00 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 38,00 zł

Przeszukaliśmy wiele sklepów on-line w naszym systemie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 38,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona kwota 38,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378756668
  • Anna Doś

Opis Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

Tytuł Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe Autor Anna Doś Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-666-8 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 386 Format pdf Spis treści Wstęp 9

Rozdział 1. Ewolucja i systematyzacja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu 19
1.1. Odpowiedzialność społeczna jako ścieżka równowagi pomiędzy rynkiem a państwem – perspektywa dominująca na wczesnym etapie rozwoju koncepcji CSR 19
1.2. Odpowiedzialność społeczna jako komponent strategii przedsiębiorstwa – perspektywa dominująca od drugiej połowy lat 70. 34
1.3. „Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa" jako termin naukowy w świetle prób systematyzacji koncepcji CSR 49
1.4. Systemowe podejście do analizy czynników CSR 53

Rozdział 2. Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w paradygmacie ekonomii głównego nurtu 58
2.1. Autorska propozycja modelu czynników CSR w neoklasycznej teorii przedsiębiorstwa 58
2.1.1. Systemowe relacje z otoczeniem jako środowisko kreacji wartości dla właścicieli 58
2.1.2. CSR jako argument funkcji decyzji interesariuszy przedsiębiorstwa 69
2.2. Teorie pomocnicze w procesie badania związku między CSR a wartością dla właścicieli 89
2.3. Ocena przydatności ekonomii neoklasycznej dla teoretycznej identyfikacji czynników CSR 99

Rozdział 3. Czynniki społecznej odpowiedzialności w paradygmacie ekonomii instytucjonalnej 102
3.1. Integracja ekonomicznych i społecznych wymiarów ludzkiego zachowania w obszarze gospodarowania w nauce ekonomii 102
3.2. Cztery poziomy instytucji O. Williamsona jako czynniki legitymizacji 110
3.3. Napięcie instytucjonalne w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu 121
3.4. Ocena przydatności ekonomii instytucjonalnej do teoretycznej identyfikacji czynników CSR 125

Rozdział 4. Czynniki społecznej odpowiedzialności biznesu w paradygmacie ekonomii behawioralnej 128
4.1. Powstanie i rozwój ekonomii behawioralnej jako efekt krytyki neoklasycznej koncepcji racjonalności 128
4.2. Podejście behawioralne w analizie zachowania kooperatywnego w obszarze dóbr publicznych 134
4.3. Modularna analiza indywidualnego poziomu CSR w świetle ekonomii behawioralnej dóbr publicznych 138
4.4. Podejście behawioralne w analizie zachowania menedżerów w perspektywie adaptacji strategii CSR 146
4.5. Ocena potencjału ekonomii behawioralnej do teoretycznej identyfikacji czynników CSR 159

Rozdział 5. Metateoretyczne założenia projektowania badań w obszarze CSR 163
5.1. Ujęcia paradygmatyczne czynników CSR 163
5.2. Model opisowy czynników społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 175

Rozdział 6. Ramy koncepcyjne badań własnych w świetle wstępnej oceny praktyk CSR 180
6.1. Praktykowanie CSR w XXI wieku i ocena przedsiębiorstw polskich 180
6.2. Ramy koncepcyjne badań własnych 193
6.3. Czynniki instytucjonalne CSR występujące na wyższych poziomach instytucji 197
6.4. Czynniki instytucjonalne CSR występujące na poziomie ładu 211
6.5. Czynniki organizacyjne CSR 215
6.6. Czynniki jednostkowe CSR 234

Rozdział 7. Czynniki CSR w praktyce polskich przedsiębiorstw niefinansowych – wyniki badań własnych 244
7.1. Wybór metody pozyskania danych o CSR dla celów badawczych 244
7.2. Zmienna zależna – poziom zaangażowania w CSR 249
7.3. Zmienne niezależne uwzględnione w badaniach własnych 255
7.4. Metoda estymacji parametrów modelu czynników CSR 267
7.5. Rezultaty i dyskusja 272

Zakończenie 297
Aneks 309
Literatura 317
Spis równań 381
Spis rysunków 383
Spis tabel 385

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378756668
Autor Anna Doś
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 38,00 zł
Najwyższa cena 38,00 zł
W bazie od 24.01.2021
Data aktualizacji 03.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na ocenę wartości towaru w czasie.

Przepraszamy, obecnie nie ma aktualnych informacji na temat historii cen produktu Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych istotna! Wyślij recenzję produktu.

Na chwilę obecną brak recenzji Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej ofert dla Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów przesyłki Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach firmy i pamiętaj o dodaniu dodatkowych kosztów jeżeli istnieją. Aktualizacja listy propozycji odbywa się co kilka - kilkanaście minut.

  • Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - ujęcie systemowe Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Sklep on-line
    ★★★★★
    38,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...