Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf
Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf
Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf

28,98 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 28,98 zł

Przeszukaliśmy całą bazę sklepów online w naszej bazie danych aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 28,98 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 28,98 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378751830
  • 240
  • 2014

Opis Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł nowoczesność przedsiębiorstw – koncepcje, uwarunkowania i pomiar Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-183-0 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 liczba stron 240 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Rozdział 1. NowoczesnOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA – PERSPEKTYWA TEORETYCZNA I KIERUNKI BADAŃ 15 1.1. Pojęcie innowacji i progresywności przedsiębiorstwa 15 1.1.1. Pojęcie i typy innowacji 15 1.1.2. Źródła i cykl innowacji 26 1.2. Nowoczesność organizacji jako przedmiot badań 32 1.2.1. Przegląd badań nad nowoczesnością przedsiębiorstw w Polsce w latach 2006-2012 32 1.2.2. Przegląd badań światowych nad nowoczesnością przedsiębiorstw w latach 2006-2012 37 1.3. Nowoczesność jako element potencjału konkurencyjnego organizacji 49 1.3.1. Pojęcie i komponenty konkurencyjności 49 1.3.2. Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa – zarys koncepcji i przykład modelu 52 1.3.3. Innowacje jako źródło przewagi konkurencyjnej 56 1.4. Modele zachowań strategicznych firm jako kontekst nowoczesności organizacyjnej 61 Rozdział 2. POMIAR innowacyjnOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW – PROBLEMY METODOLOGICZNE 73 2.1. Poziomy pomiaru innowacyjności – problemy i metody 73 2.2. Wybrane koncepcje badań i narzędzia pomiaru innowacyjności organizacji 78 2.3. Koncepcja progresywności i narzędzie jej pomiaru Wanga i Ahmeda 82 Rozdział 3. WYNIKI BADAŃ SONDAŻOWYCH UWARUNKOWAŃ I POTENCJAŁU progresywnEGO PRZEDSIĘBIORSTW W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 87 3.1. Metodyka badań 87 3.1.1. Cele i model badawczy 87 3.1.2. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw 88 3.1.3. Opis narzędzia badawczego 90 3.2. Wyniki badań sondażowych 91 3.2.1. Pomiar progresywności przedsiębiorstw 91 3.2.2. Diagnoza wybranych aspektów działalności innowacyjnej. 96 3.2.3. Wewnętrzne uwarunkowania działalności nowoczesnej 102 3.2.4. Ocena progresywności przedsiębiorstw według przyjętych miar 106 3.3. Wnioski z badań 112 Rozdział 4. InnowacyjnOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW PRODUKCYJNYCH W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 115 4.1. Metodyka badań 115 4.1.1. Koncepcja badań: cele, model, hipotezy 115 4.1.2. Metodyka badań, charakterystyka badanej próby i narzędzia badawczego 116 4.2. Pomiar aktywności innowacyjnej firm produkcyjnych 120 4.2.1. Ilościowa charakterystyka innowacji wdrożonych w badanych firmach 120 4.2.2. Rozmiary potencjału progresywnego badanych przedsiębiorstw według metodyki Wanga i Ahmeda 126 4.2.3. Badanie zależności statystycznych pomiędzy wymiarami potencjału postępowego, innowacyjnością, wynikami i konkurencyjnością przedsiębiorstw 127 4.2.4. Modele zachowań strategicznych przedsiębiorstw a ich innowacyjność 132 4.3. Wnioski z badań 136 Rozdział 5. MODELE DZIAŁALNOŚCI nowoczesnEJ WYBRANYCH PRZEDSIĘBIORSTW MIĘDZYNARODOWYCH I POLSKICH 140 5.1. Studia przypadków – opis metody 140 5.2. Przykłady dobrych praktyk wybranych korporacji międzynarodowych 142 5.2.1. Whirlpool 142 5.2.2. Danone 147 5.2.3. Cisco 149 5.2.4. ICL – International Computers Limited 154 5.2.5. Hyundai 156 5.2.6. Podobieństwa i różnice w praktykach prekursorskich analizowanych organizacji 157 5.3. Przykłady praktyk innowacyjnych wybranych przedsiębiorstw produkcyjnych – studia przypadków 159 5.3.1. Innowacje w Tenneco Automotive 159 5.3.2. Innowacje w Sunex 174 5.3.3. Innowacje w Pro-System 183 5.3.4. Innowacje w Glück 191 5.3.5. Innowacje w BaginBox System 195 5.3.6. Podobieństwa i różnice działalności postępowej w badanych przypadkach 202 Rozdział 6. PODSUMOWANIE BADAŃ I WNIOSKI KOŃCOWE 207 6.1. Implikacje teoretyczne: Pluralizm, złożoność i ekwifinalność 207 6.2. Implikacje poręczne: Jak powiększać postępowość przedsiębiorstwa – autodiagnoza postępowości firmy 211 6.3. Implikacje metodyczne: Ograniczenia prowadzonych dociekań naukowych i kierunki badań 216 ZAKOŃCZENIE 218 BIBLIOGRAFIA 222 ZAŁĄCZNIK 239

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378751830
Ilość stron 240
Rok wydania 2014
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 28,98 zł
Najwyższa cena 28,98 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 02.06.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.

Obecnie nie posiadamy danych archiwalnych dotyczących cen dla produktu Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych poniżej dla Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie doliczono ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog propozycji cenowych jest uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.

  • Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar, AZ#309B038BEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    28,98 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...