Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf
Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf
Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf

34,20 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 34,20 zł

Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w bazie danych Docero aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu z kategorii audiobooki kupisz w cenie 34,20 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 34,20 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • 9788382110234
  • Paulina Malinowska
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Opis Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów Autor Paulina Malinowska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-023-4 Rok wydania 2020 Poznań Wydanie 1 ilość stron 268 Format pdf Spis treści Wprowadzenie – koncepcja i cel pracy
Rozdział 1
Znaczenie jakości produktów
1.1. Definiowanie pojęcia jakości
1.2. Jakość z punktu widzenia producenta i konsumenta
1.3. Właściwości jakościowe produktów kosmetycznych
1.4. Metody badania cech jakościowych produktów kosmetycznych
Rozdział 2
Rynek dermokosmetyków w Polsce – charakterystyka i sposoby komunikowania
się przedsiębiorstw z konsumentami
2.1. Pojęcie dermokosmetyku i jego miejsce na rynku aptecznym
2.2. Uwarunkowania funkcjonowania rynku dermokosmetyków w Polsce
2.3. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki na polskim rynku
2.3.1. Specyfika komunikacji marketingowej przedsiębiorstw proponujących dermokosmetyki
2.3.2. Komunikowanie jakości dermokosmetyków
Rozdział 3
Analiza problemu tzw. Produktów z pogranicza na przykładzie komunikacji marketingowej dermokosmetyków
3.1. Wprowadzenie do problemu tzw. Produktów z pogranicza
3.2. Najczęstsze problemy klasyfikacji produktów kosmetycznych na przykładzie dermokosmetyków dostępnych w aptekach
3.3. Analiza oświadczeń marketingowych dermokosmetyków i kosmetyków do pielęgnacji skóry trądzikowej
3.3.1. Cel, materiał i metodyka analizy oświadczeń marketingowych
3.3.2. Zgodność komunikacji marketingowej dermokosmetyków i kosmetyków z ustawodawstwem kosmetycznym
Rozdział 4
Analiza oferty rynkowej producentów dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.1. Formy fizykochemiczne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.2. Komponenty aktywne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
Rozdział 5
Rola jakości w procesie zakupu dermokosmetyków
5.1. Charakterystyka badań konsumenckich
5.2. Determinanty wyboru dermokosmetyków w aptece zamiast kosmetyków w drogerii
5.3. Preferencje konsumenckie dotyczące marek dermokosmetyków
5.4. Determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentki wybierające potężne dermokosmetyki w aptece
5.5. Jakość jako determinanta w procesie zakupu dermokosmetyków
Rozdział 6
Czynniki określające jakość dermokosmetyków
6.1. Konsumencka ocena czynników określających jakość dermokosmetyków
6.2. Jakość dermokosmetyków według ekspertów z branży kosmetycznej
6.2.1. Charakterystyka badań eksperckich
6.2.2. Opinie ekspertów na temat istnienia różnic pomiędzy dermokosmetykami a kosmetykami
6.2.3. Jakość jako cecha odróżniająca dermokosmetyki od kosmetyków
6.2.4. Czynniki określające jakość dermokosmetyków w opinii ekspertów
6.3. Porównanie opinii klientek i ekspertów na temat jakości dermokosmetyków
Rozdział 7
Jakość sensoryczna dermokosmetyków i kosmetyków
7.1. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez przeszkolony zespół oceniających
7.1.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań analitycznych
7.1.2. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości dermokosmetyków
7.1.3. Ocena wyróżników jakościowych i ogólnej jakości kosmetyków
7.1.4. Porównanie jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
7.2. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków poprzez panel konsumencki
7.2.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań konsumenckich
7.2.2. Pożądalność konsumencka dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.3. Preferencje konsumenckie dotyczące dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.4. Zależność między preferencjami kupujących a ich oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.5. Zależność między zwyczajami zakupowymi a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.6. Zależność między na ogół kupowanymi przez konsumentki markami kremów a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.7. Związek pomiędzy opinią kupujących na temat cech nadzwyczajnego kremu matującego a oceną pożądalności analogicznych wyróżników jakościowych
dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.8. Zależność między opinią klientek na temat ceny szczególnie prawidłowej jakości kremu matującego a oszacowanymi i rzeczywistymi cenami badanych
dermokosmetyków i kosmetyków
7.3. Porównanie eksperckich i konsumenckich ocen jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
Podsumowanie
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
The quality of dermocosmetics in the opinion of consumers and experts (Summary)

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN 9788382110234
Autor Paulina Malinowska
Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 34,20 zł
Najwyższa cena 34,20 zł
W bazie od 15.10.2020
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwala na obserwację wartości towaru na przestrzeni czasu.

nie udało się nam pozyskać historycznych informacji cenowych dla produktu Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Napisz, co o nim sądzisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów zapakowania i przesyłki Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie firmy i dodaj do tego ewentualny koszt wysyłki. Lista ofert jest cyklicznie uaktualniana, co kilka - kilkanaście minut.

  • Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, AZ#C7286ACBEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    34,20 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Produkty powiązane

Marketing. koncepcje, strategie, trendy
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Gospodarowanie nieruchomościami. przykłady i zadania
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...