Rozdział I
Granice innowacji w turystyce kulturowej (Barbara Pabian) 9
Rozdział II
Dark tourism jako niszowa forma turystyki kulturowej (Beata Reformat) 16
Rozdział III
City placement w kontekście pobudzania turystyki filmowej (Magdalena Sobocińska) 25
Rozdział IV
Vlog jako innowacyjna forma promocji przedsiębiorstw turystycznych (Aleksander Pabian) 36
Rozdział V
wykorzystanie komunikacji marketingowej w procesie budowania wizerunku marki lokali gastronomicznych – świeże trendy na rynku polskim (Paulina Reformat) 44
Rozdział VI
Innowacje w sferze wyposażenia dodatkowego hoteli (Arnold Pabian) 54
Rozdział VII
użycie narzędzi mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku firm turystycznych (Beata Reformat, Paulina Reformat) 60
Rozdział VIII
Miejsce i rola konsumpcji turystycznej w nowym rozumieniu rozwoju stabilnego (Agata małysa-Kaleta) 76
Rozdział IX
Ekonomia współdzielenia w innowacyjnych serwisach internetowych a turystyka zrównoważona (Paweł Piotrowski) 103
Bibliografia 111
Spis fotografii 123
Spis rysunków 123
Spis tabel 124