Marketing mix of food industry enterprises
Marketing mix of food industry enterprises
Marketing mix of food industry enterprises
Audiobooki Uniwersytet Jana Kochanowskiego

Marketing mix of food industry enterprises

10,93 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 10,93 zł

Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w systemie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing mix of food industry enterprises Uniwersytet Jana Kochanowskiego z kategorii audiobooki kupisz w cenie 10,93 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 10,93 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego
  • 9788371338212
  • Tomasz Trojanowski
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego

Opis Marketing mix of food industry enterprises

Współczesne przedsiębiorstwa spożywcze stoją przed wieloma wyzwaniami, jakie występują na rynku dóbr konsumpcyjnych. Narzędziem w pokonywaniu pojawiających się trudności jest właściwie rozumiany, stosownie zorganizowany i profesjonalnie prowadzony przez przedsiębiorstwa spożywcze, marketing mix.

Na niełatwym i konkurencyjnym rynku produktów spożywczych, producenci żywności powinni wykazać się umiejętnością adekwatnego rozpoznania potrzeb i preferencji klienta oraz przekonania do zakupu artykułu. W książce zaprezentowano składowe marketingu mix - artykuł, cenę, dystrybucję oraz promocję mix w odniesieniu do przedsiębiorstw przemysłu spożywczego.

Oprócz klasycznego zestawu komponentów marketingu mix, zaprezentowano także koncepcję zrównoważonego marketingu mix produktów spożywczych i zagranicznego marketingu mix produktów spożywczych. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków zajmujących się problematyką marketingu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego.

Opracowanie może służyć jako wsparcie dla producentów żywności w dążeniu do osiągnięcia wyodrębnionych celów organizacji. Może być także {pomocn|przydatn)a studentom kierunków ekonomicznych, zarządzania, towaroznawstwa i technologii żywności.

Słowa klucze: marketing mix, przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego, produkty spożywcze, rynek produktów spożywczych.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing mix of food industry enterprises
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Jana Kochanowskiego
ISBN 9788371338212
Autor Tomasz Trojanowski
Wydawnictwo Uniwersytet Jana Kochanowskiego
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 10,93 zł
Najwyższa cena 10,93 zł
W bazie od 03.06.2021
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na porównanie wartości produktu na przestrzeni czasu.

Nie udało nam się zebrać archiwalnych informacji cenowych dla produktu Marketing mix of food industry enterprises (Audiobooki). Spróbuj proszę ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas istotna! Wyślij recenzję tego produktu.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla Marketing mix of food industry enterprises. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

W cenach propozycji dla Marketing mix of food industry enterprises Uniwersytet Jana Kochanowskiego, prezentowanych poniżej, nie uwzględniono ewentualnych kosztów wysyłki. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie firmy i dodaj do ceny ewentualny koszt dostarczenia. Odświeżanie katalogu sklepów z ofertami następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Marketing mix of food industry enterprises (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Marketing mix of food industry enterprises Sklep on-line
    ★★★★★
    10,93 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Jana Kochanowskiego

Produkty powiązane

Uniwersytet jana kochanowskiego John dryden as a political poet
Uniwersytet Jana Kochanowskiego

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...