Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw
Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw
Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw
Audiobooki Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw

40,85 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 40,85 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów internetowych w naszej bazie danych aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika z kategorii audiobooki kupisz w cenie 40,85 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 40,85 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
  • 9788323146780
  • Katarzyna Zofia Samek-Preś
  • biznes i ekonomia

Opis Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw

Badania nad zastosowaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących wydajnego zastosowania mediów społecznościowych w produkcji innowacji.

Wyzwaniem dla obecnych przedsiębiorstw jest zatem zrozumienie tego, jak wydobyć z mediów społecznościowych potencjał innowacyjny, jak zastosować mądrość tłumu w podejmowaniu ważnych decyzji biznesowych.

Prezentowana praca wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu, a przeprowadzone w niej dociekania zostały oparte na oryginalnych przemyśleniach, a także wnioskach pochodzących z przeprowadzonych badań własnych wśród polskich niedużych i średnich przedsiębiorstw.

Podjęta w książce problematyka jest zatem istotna i aktualna z punktu widzenia teorii i praktyki zarządzania. Wyczerpująco opisuje zakres i formę użycia mediów społecznościowych w kreowaniu innowacji w przedsiębiorstwach.

Opracowanie wnosi wkład do obecnego stanu wiedzy, rozszerzając zrozumienie możliwości zastosowania mediów społecznościowych w kreowaniu innowacji przedsiębiorstw. Badania posiadają dodatkowo ważne implikacje dla praktyków biznesu, którzy wraz z ciągłym rozwojem technologicznym, dostępem do informacji i rosnącymi kryteriami rynkowymi są postawieni przed wyzwaniem jak najskuteczniejszego zastosowania mediów społecznościowych do tworzenia innowacji.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
ISBN 9788323146780
Autor Katarzyna Zofia Samek-Preś
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 40,85 zł
Najwyższa cena 40,85 zł
W bazie od 24.03.2022
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości produktu w czasie.

Na chwilę obecną nie posiadamy archiwalnych danych cenowych dla produktu Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych ważna! Dodaj recenzję produktu.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Do kwot wyświetlonych niżej dla Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika nie wliczono ewentualnych kosztów dostawy / wysyłki. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenach sklepu oraz dodaj do tego możliwy koszt dostarczenia. Aktualizacja listy propozycji cenowych odbywa się co kilkanaście minut.

  • Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw Sklep on-line
    ★★★★★
    40,85 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Produkty powiązane

Rozum w zdrowym rozsądku, AZ#385A6E0FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Czwarty gaj. riedla teoria sztuk pięknych, 978-83-231-4967-5
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu papierowym - skuteczność i zagrożenia
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Zabójcy seryjni i wielokrotni, AZ#3A1241FFEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...