Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! podkreśla ciebie i twoje usługi, a także powoduje, iż twoja producent staje się nie do podrobienia. Pozwala ci również docierać do właściwych odbiorców – twoich doskonałych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe nieraz przekazują wiedzę i zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej firmy i rozwijaniu firmy,niezwykle rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji.
Tym razem jest inaczej! Masz przed sobą poręczny przewodnik zawierający dużo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić i przykładów tekstów i osób, które zaczęły generować swoją działalność na autentycznym przekazie – pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swej producenta (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie równocześnie ciekawy dla twoich klientów. Przeczytaj ją i zobacz, czy to podejście jest dla ciebie.
Jeśli tak – zacznij działać! Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, contentmarketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.