Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu

42,75 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 42,75 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w systemie aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu z kategorii audiobooki kupisz w cenie 42,75 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 42,75 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • 9788382111088
  • Jan Polowczyk
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • biznes i ekonomia

Opis Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu

Tytuł Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. Podejście ewolucyjno-behawioralne Autor Jan Polowczyk Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-108-8 Rok wydania 2022 Poznań ilość stron 217 Format pdf Spis treści WSTĘP
1. Kształt TEORII PARADOKSU
1.1. Definicja paradoksu
1.2. Tło historyczne
1.3. Paradoksy w ekonomii i zarządzaniu
1.4. Paradoks a dualizm, dylemat i dialektyka
1.5. Paradoks jako metateoretyczna perspektywa badawcza
1.6. Podsumowanie
2. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE JAKO WIELOWYMIAROWA PRZESTRZEŃ
PARADOKSÓW
2.1. Pozycja zarządzania strategicznego
2.2. Znaczenie paradoksów w zarządzaniu strategicznym
2.3. Wielowymiarowa przestrzeń paradoksów strategicznych
2.4. Taksonomia paradoksów w przedsiębiorstwie
2.5. Analiza bibliometryczna cytowalności słowa paradox
2.6. Podsumowanie
3. PODEJŚCIE EWOLUCYJNO-BEHAWIORALNE
3.1. Ekonomia ewolucyjna
3.2. Ekonomia behawioralna
3.3. Synteza ekonomii ewolucyjnej i ekonomii behawioralnej
3.4. Ekonosfera jako złożony system adaptacyjny
3.5. Dylemat myśliwego. Czy ewolucja prowadzi do optymalizacji?
3.6. Zastosowanie osiągnięć neuronauki
3.7. Znaczenie przypadku i rola jednostki
3.8. Podsumowanie
4. PARADOKSY PRZYWÓDZTWA
4.1. Ewolucja znaczenia przywództwa
4.2. Właściwości emocjonalne i skłonności poznawcze CEO
4.3. Paradoksalne przywództwo
4.4. Podsumowanie
5. PARADOKSY CZASU I CELU
5.1. Podstawy ewolucyjno-behawioralne
5.2. Ambidexterity, czyli oburęczność
5.3. Kapitalizm akcjonariuszy a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
5.4. Kapitalizm wspólnej wartości a niegodne zachowania korporacji
5.5. Dyskusje wokół społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
5.6. Podsumowanie
6. KOOPETYCJA JAKO PRZYKŁAD PARADOKSU ROZWOJU
6.1. Geneza i istota koopetycji
6.2. Teoretyczne podstawy koopetycji
6.3. Taksonomia koopetycji
6.4. Rodzaje napięć w koopetycji
6.5. Zarządzanie napięciami koopetycyjnymi
6.6. Podsumowanie
ZAKOŃCZENIE
ANEKS. Ewolucyjne skłonności poznawcze
BIBLIOGRAFIA
INDEKS RZECZOWY
INDEKS PRZEDSIĘBIORSTW I ORGANIZACJI
SPIS TABEL
SPIS RYSUNKÓW
PARADOXES IN STRATEGIC MANAGEMENT. EVOLUTIONARY-BEHAVIORAL APPROACH (Summary)

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN 9788382111088
Autor Jan Polowczyk
Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 42,75 zł
Najwyższa cena 42,75 zł
W bazie od 07.04.2022
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji zakupowych.

Przepraszamy, ale obecnie brak dostępnych informacji o historii cen Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów zapakowania i przesyłki Przed wyborem sklepu, pozyskaj informacje o reputacji sklepu i nie zapomnij o możliwości doliczenia kosztów zwiążanych z wysyłką. Odświeżanie katalogu propozycji cenowych ma miejsce co kilka - kilkanaście minut.

  • Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Paradoksy w zarządzaniu strategicznym. podejście ewolucyjno-behawioralne Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Sklep on-line
    ★★★★★
    42,75 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Produkty powiązane

Marketing. koncepcje, strategie, trendy
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Gospodarowanie nieruchomościami. przykłady i zadania
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...