Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf
Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf
Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf

47,50 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 47,50 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w bazie danych aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 47,50 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 47,50 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788372466914
  • 450
  • 2011

Opis Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Public Relations jako funkcja zarządzania w organizacjach Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-691-4 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 ilość stron 450 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Krystyna Wojcik: trend KRYTYCZNY W TEORII PUBLIC RELATIONS. Świeże KONCEPCJE TEORETYCZNE CZY TYLKO KONTESTOWANIE DOTYCHCZASOWYCH PODEJŚĆ BADAWCZYCH, MODELI I WZORCÓW DZIAŁANIA 17 Część I: PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI. Nowe KONCEPCJE, nowe WYZWANIA 41 Monika Bartoszak, Jacek Trębecki: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA – CZYNNIK SUKCESU KOMUNIKACYJNEGO ORGANIZACJI 43 Dorota Dolińska-Weryńska: CSR JAKO NARZĘDZIE BUDOWANIA marki 61 Krzysztof Gołata: WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA W KRYZYSIE (NA PRZYKŁADZIE TOYOTY) 77 Irena Kamińska-Radomska: ETYKIETA BIZNESU W KREOWANIU WIZERUNKU 94 Jolanta Kubicka: ETYCZNE ASPEKTY PUBLIC RELATIONS 105 Paweł Sarna: CZY PR POTRZEBUJE RETORYKI? 125 Część II: ROLA PUBLIC RELATIONS W ZARZĄDZANIU PUBLICZNYM 135 Anna Adamus-Matuszyńska, Dariusz Polakowski: PUBLIC RELATIONS W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH 137 Maria Buszman-Witańska: PUBLIC RELATIONS UCZELNI 169 Katarzyna Dyaczyńska, Maria Kotas, Karolina Szymaniec: ROLA cyklu KOMUNIKOWANIA W BUDOWANIU RELACJI Z INTERESARIUSZAMI JEDNOSTEK OCHRONY ZDROWIA. BADANIA SONDAŻOWE 185 Piotr Dzik: TOŻSAMOŚĆ WIZUALNA JAKO NARZĘDZIE BUDOWY WIZERUNKU MIAST W POLSCE NA PODSTAWIE SYGNATUR PROMOCYJNYCH 201 Adam Hajduga: INDUSTRIADA 2010 – PROMOCJA SIECIOWEGO towaru TURYSTYCZNEGO przez WYDARZENIE. STUDIUM PRZYPADKU 222 Paweł Kocoń, Renata Maćkowska: PUBLIC RELATIONS I realizowanIE ZADAŃ i PEŁNIENIE FUNKCJI JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W REALIZACJI IDEI SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO 239 Anna Lubecka: POZA-PR-OWSKIE KREOWANIE WIZERUNKÓW NARODOWYCH: PRZYKŁAD „ENTROPY" 256 Grażyna Piechota: STRATEGIE KOMUNIKOWANIA ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO Z POTENCJALNYMI DARCZYŃCAMI W KONTEKŚCIE MOTYWACJI POLAKÓW PRZY WYBORZE ORGANIZACJI, KTÓRYM PRZEKAZUJĄ 1% PODATKU 276 Ks. Grzegorz Polok: ISTOTA PUBLIC RELATIONS W ŚWIADOMOŚCI STUDENTÓW STUDIÓW STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ 286 Marta Ryniejska-Kiełdanowicz: ZNACZENIE CITY DIPLOMACY W MIĘDZYNARODOWEJ PROMOCJI MIAST 298 Monika Łukasik-Duszyńska: UNIA EUROPEJSKA A OBYWATELE – wydajnA CZY NIESKUTECZNA KOMUNIKACJA 312 Jacek Siatkowski: WPŁYW DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS W PROJEKTACH PHARE NA WYNIK REFERENDUM EUROPEJSKIEGO W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 327 Część III: nowe MEDIA CZY STARE MEDIA. WZLOT CZY UPADEK ZNACZENIA MEDIÓW W DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS 347 Bogumiła Barańska: MEDIA RELATIONS JAKO znacznY element KREOWANIA WIZERUNKU innowacyjnEJ ORGANIZACJI 349 Karolina Bielawska: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W BUDOWANIU WIZERUNKU SZKOŁY WYŻSZEJ. RAPORT Z BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W AKADEMII EKONOMICZNEJ W KATOWICACH 359 Monika Kaczmarek-Śliwińska: ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM POLITYKA W OBSZARZE SOCIAL MEDIA 377 Ryszard Ławniczak, Marcin Piechota: zastosowanie MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH poprzez GRUPY NACISKU A WIZERUNEK marki 394 Henryk Przybylski: MEDIA JAKO ŹRÓDŁO I ŚRODEK UPOWSZECHNIENIA DOKTRYN I RUCHÓW SPOŁECZNYCH 408 BIBLIOGRAFIA 421 INFORMACJA O AUTORACH 450

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788372466914
Ilość stron 450
Rok wydania 2011
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 47,50 zł
Najwyższa cena 47,50 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 30.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości produktu w czasie.

Na tę chwilę nie mamy archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Podziel się z nami swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Jeszcze nikt nie ocenił Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty dostawy dla Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie są uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog propozycji cenowych jest stale aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach, AZ#55301B7AEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    47,50 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Polska myśl ekonomiczna - wybrane problemy
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Przedsiębiorstwo w ujęciu kontraktowym
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...