Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf
Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf
Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf

20,90 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 20,90 zł

Przeszukaliśmy wiele e-sklepów w naszej bazie danych aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 20,90 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 20,90 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378753452
  • 224
  • 2016

Opis Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Public relations w perspektywie naukowej Języki angielski, polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-345-2 Rok wydania 2016 Katowice Wydanie 1 liczba stron 224 Format pdf Spis treści Wprowadzenie
Jak daleko public relations do samodzielnej dyscypliny naukowej? (Anna Adamus-Matuszyńska) 7
Rozdział 1. Public relations – między teorią a praktyką 15
1.1. Tożsamość wizualna polskich województw (Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik) 15
1.2. Wykorzystanie map poznawczych w rozwiązywaniu problemów public relations (Anna Adamus-Matuszyńska, Jerzy Michnik) 44
1.3. Wizerunek i kultura organizacyjna podmiotów leczniczych (Agata Austen, Lidia Kwiecińska-Bożek) 58
1.4. Prawno-społeczne uwarunkowania tworzenia wizerunku polskiego kontyngentu wojskowego w Czadzie (ppłk. Marek Bodziany, Paweł Kocoń) 66
1.5. Zastosowanie analizy semiotycznej w public relations (Izabela Marzec, Paweł Kocoń) 75
1.6. Kreatywne przywództwo – opracowanie skali pomiaru (Konrad Laska) 82
1.7. European Communication Monitor 2014 – nowe trendy w komunikowaniu (Waldemar Rydzak, Piet Verhoeven) 91
Rozdział 2. Społeczny charakter public relations 100
2.1. Pragma-dialektyczna analiza dyskursu argumentacyjnego dotyczącego społecznej odpowiedzialności mediów w polskojęzycznych tekstach naukowych (Jerzy Gołuchowski, Dorota konieczna, Anna Losa-Jonczyk) 100
2.2. Informacja w przestrzeni publicznej a zjawisko korupcji i jego postrzeganie (Renata Maćkowska) 116
2.3. CSR – jak to robią najlepsi na świecie? Analiza wybranych przykładów (Maria Ochwat) 125
2.4. Etyczny pracownik PR w opinii studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (ks. Grzegorz Polok, Agnieszka Put) 139
Rozdział 3. Public relations and new challenges 156
3.1. The "Varicose veins? Prevent them!" Campaign in the light of building up the category of products against varicose veins in Poland (Katarzyna Loga, Jacek Trębecki) 156
3.2. Viktor Orban’s Hungarian model of transitional public relations (Ryszard Ławniczak) 163
3.3. Promoting social innovation in the public sector. Investment, innovation, impact (Alfonso Lara Montero) 177
3.4. E-business Collaboration Club: A case of public relations and information technology (Yuh-Wen Chen, Jung-Cheng Hsieh, Jean-Shyan Wang, Steve Hsieh) 183
Bibliografia 193
Spis tabel 217
Spis rysunków 218
Informacja o Autorach 219

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378753452
Ilość stron 224
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 20,90 zł
Najwyższa cena 20,90 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 13.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala Ci na analizę wartości towaru w czasie.

nie udało się nam uzyskać archiwalnych informacji na temat cen dla produktu Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Powiedz nam, co o nim sądzisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie wliczają w siebie ekstra kosztów związanych z wysyłką. Zanim wybierzesz, gdzie kupić produkt, koniecznie zapoznaj się z opiniami na temat firmy i uwzględnij warunki dostawy. Katalog sklepów z ofertami jest okresowo odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka / kilkanaście minut.

  • Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Public relations w perspektywie naukowej, AZ#74B2541AEB/DL-ebwm/pdf Sklep on-line
    ★★★★★
    20,90 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...