Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

41,80 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 41,80 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w naszej bazie danych aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 41,80 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 41,80 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788378757627
  • Patrycja Juszczyk

Opis Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

Tytuł Relacje społeczne w koopetycji muzeów Autor Patrycja Juszczyk Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-762-7 Rok wydania 2021 Katowice Wydanie 1 liczba stron 422 Format pdf Spis treści Wstęp 9

Rozdział I
Relacje społeczne i ich miejsce w naukach o zarządzaniu i jakości 19
1.1. Kontekst społeczny w naukach o zarządzaniu i jakości – wybrane aspekty 21
1.2. Sposoby definiowania, typologia i parametry relacji społecznych 34
1.2.1. Relacje społeczne w literaturze – istota, przegląd definicji, i źródła 34
1.2.2. Typologia relacji społecznych 50
1.3. Implikacje relacji społecznych dla funkcjonowania podmiotów na rynku 57

Rozdział II
Współpraca – pojęcie, motywy, a także analiza kryteriów klasyfikacji 67
2.1. Istota współpracy międzyorganizacyjnej 71
2.2. Motywy podejmowania współpracy międzyorganizacyjnej 80
2.3. Kryteria klasyfikacji współpracy międzyorganizacyjnej i jej typy 90

Rozdział III
Konkurencja i konkurencyjność – pojęcia i analiza kryteriów klasyfikacji 97
3.1. Konkurencja w ujęciu podmiotowym 99
3.2. Konkurencyjność organizacji 109
3.3. Kryteria klasyfikacji konkurencyjności i jej warianty 116

Rozdział IV
Koopetycja jako złożona forma relacji międzyorganizacyjnych 123
4.1. Pojęcie, parametry i typy relacji koopetycji 126
4.2. Przegląd teorii i koncepcji wyjaśniających relacje koopetycji 147
4.2.1. Teoria gier 149
4.2.2. Podejście zasobowe 153
4.2.3. Teoria kosztów transakcyjnych 157
4.2.4. Teoria sieci 161
4.2.5. Koncepcja paradoksu 165
4.3. Korzyści i koszty koopetycji dla prowadzonej działalności 172

Rozdział V
Relacje międzyorganizacyjne organizacji niekomercyjnych – przykład instytucji kultury 189
5.1. Specyfika funkcjonowania instytucji kultury. Muzea jako organizacje niekomercyjne 189
5.1.1. Instytucje kultury – istota i specyfika funkcjonowania 197
5.1.2. Muzea jako przykłady instytucji kultury 201
5.1.3. Formy prawne muzeów w Polsce 206
5.2. Istota, typy i obszary współpracy międzyorganizacyjnej w obszarze kultury – przykład muzeów 209
5.3. Konkurencja, a także konkurencyjność organizacji publicznych i non profit 219
5.4. Znaczenie koopetycji dla funkcjonowania i rozwoju instytucji kultury, w tym muzeów 224

Rozdział VI
Ramy koncepcyjne i metodyka badań empirycznych 238
6.1. Identyfikacja luk badawczych w zakresie podjętej tematyki – problem badawczy i ramy koncepcyjne 238
6.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze 245
6.3. Przesłanki oraz metody wyboru rozmówców do badań. Charakterystyka badanych podmiotów 250
6.4. Metody analizy informacji empirycznych 257

Rozdział VII
Relacje społeczne w koopetycji muzeów – wyniki badań empirycznych 260
7.1. Relacje społeczne oraz koopetycja w percepcji badanych 260
7.2. Motywy i obszary działań podejmowanych w ramach relacji koopetycji wśród muzeów 265
7.3. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na współpracę międzyorganizacyjną muzeów 289
7.4. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na zachowania konkurencyjne muzeów 306
7.5. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na koopetycję muzeów 315
7.5.1. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na koopetycję muzeów publicznych 316
7.5.2. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na koopetycję muzeów niepublicznych 327

Zakończenie 339
Bibliografia 349
Spis tabel 401
Spis rysunków 403
Załączniki 405
Załącznik 1. Narzędzie badawcze – kwestionariusz wywiadu półstrukturyzowanego 407
Załącznik 2. Książka kodowa 414
Załącznik 3. Częstotliwość występowania kodów w procesie kodowania materiału empirycznego 418

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788378757627
Autor Patrycja Juszczyk
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 41,80 zł
Najwyższa cena 41,80 zł
W bazie od 27.01.2022
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji o zakupie.

nie udało się nam uzyskać archiwalnych informacji na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Na chwilę obecną brak recenzji Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej propozycji dla Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów zapakowania i przesyłki Zanim dokonsz zakupu, uzyskaj info o prestiżu firmy i nie zapomnij o możliwości doliczenia dodatkowych kosztów. Aktualizacja katalogu propozycji odbywa się co kilka minut.

  • Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Relacje społeczne w koopetycji muzeów Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Sklep on-line
    ★★★★★
    41,80 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...