Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki
Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki

54,15 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 54,15 zł

Przejrzeliśmy dużą ilość internetowych sklepów w naszej bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu z kategorii audiobooki kupisz w cenie 54,15 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 54,15 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • 9788382111200
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Opis Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki

Tytuł Marketing. Podręcznik akademicki Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-120-0 Rok wydania 2022 Poznań ilość stron 282 Format pdf Spis treści Wstęp (Zygmunt Waśkowski)
Rozdział 1. Istota i ewolucja marketingu (Zygmunt Waśkowski)
Wprowadzenie
1.1. Geneza i istota orientacji marketingowej przedsiębiorstwa
1.2. Ewolucja marketingu
1.3. Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
1.4. Kompilacja instrumentów marketingu-mix
1.5. Technika na usługach marketingu
1.6. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
Rozdział 2. Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa (Jan Fazlagić)
Wprowadzenie
2.1. Definicja i warianty otoczenia przedsiębiorstwa
2.2. Interesariusze przedsiębiorstwa
2.3. Relacje przedsiębiorstwa z otoczeniem
2.4. Trendy rynkowe
2.5. Konkurencja rynkowa
2.5.1. Analiza konkurencji
2.5.2. Strategie konkurencji
2.6. Koopetycja
Rozdział 3. Zachowania nabywców (Ewa Jerzyk, Tomasz Wanat)
Wprowadzenie
3.1. Nabywca jako podmiot działań marketingowych
3.1.1. Istota zachowań nabywców
3.1.2. Racjonalność a emocjonalność zachowań nabywców
3.1.3. Systemy podejmowania decyzji
3.1.4. Heurystyki decyzyjne nabywców
3.2. Modele zachowań nabywców
3.3. Proces podejmowania decyzji zakupowych
3.3.1. Etapy procesu podejmowania decyzji
3.3.2. Uwarunkowania procesu podejmowania decyzji
3.3.3. Trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów
3.3.4. Zachowania nabywców online
3.4. Segmentacja rynku i wybór rynku docelowego
3.4.1. Istota segmentacji rynku
3.4.2. Kryteria segmentacji rynku
Rozdział 4. Systemy informacyjne w marketingu (Szymon Michalak, Iwona Olejnik, Bogdan Sojkin)
Wprowadzenie
4.1. Marketingowy System Informacyjny – istota, oraz funkcjonowanie
4.2. Pojęcie, zakresy i techniki badań marketingowych
4.2.1. Ilościowe badania marketingowe
4.2.2. Jakościowe badania marketingowe
4.3. Metody i techniki analizy informacji marketingowych
4.3.1. Proces analizy informacji ilościowych
4.3.2. Analiza informacji jakościowych
Rozdział 5. Oferta produktowa przedsiębiorstwa (Magdalena Ankiel, Sylwia Michalak, Dobrosława Mruk-Tomczak)
Wprowadzenie
5.1. Artykuł w ujęciu marketingowym
5.2. Klasyfikacja produktów
5.3. Macierz Ansoffa
5.4. Usługa jako artykuł
5.4.1. Pojęcie usługi i produktu usługowego
5.4.2. Parametry i rodzaje usług
5.4.3. Jakość usług z perspektywy konsumenta
5.4.4. Rola personelu w procesie świadczenia usług
5.5. Zarządzanie portfelem produktów
5.6. Firma jako wyznacznik wartości towaru
5.6.1. Istota i znaczenie firmy
5.6.2. Pozycjonowanie i repozycjonowanie producenta
5.7. Opakowanie jako atrybut towaru
5.7.1. Pojęcie i funkcje opakowań
5.7.2. Opakowanie jako instrument marketingu
5.7.3. Innowacje opakowaniowe
5.8. Menedżer artykułu i jego rola
Rozdział 6. Kształtowanie cen w marketingu (Wiesław Ciechomski, Tomasz Wanat)
Wprowadzenie
6.1. Rola ceny w strategii marketingowej marki
6.1.1. Wartość jako kompozycji marketingu-mix
6.1.2. Funkcje cen
6.2. Metody ustalania cen
6.3. Wrażliwość cenowa nabywców
6.3.1. Istota wrażliwości cenowej nabywców
6.3.2. Metody pomiaru wrażliwości cenowej nabywców
6.3.3. Ceny nieliniowe
6.4. Strategie cenowe
6.5. Zarządzanie cenami zestawu produktów
6.5.1. Linie cenowe (produkty substytucyjne)
6.5.2. Sprzedaż produktów komplementarnych
6.6. Taktyki cenowe
6.7. Promocyjne kształtowanie cen
Rozdział 7. Dystrybucja produktów (Barbara Borusiak)
Wprowadzenie
7.1. Strategie dystrybucji
7.2. Kanały dystrybucji
7.3. Wsparcie sprzedaży w kanałach dystrybucji
7.4. Fizyczna dystrybucja produktów
7.5. Kooperacja i konflikty w kanałach dystrybucji
Rozdział 8. Komunikowanie z rynkiem (Bartosz Mazurkiewicz, Renata Nestorowicz, Anna Rogala)
Wprowadzenie
8.1. Proces i funkcje komunikacji marketingowej
8.2. Dobór kanałów komunikacji marketingowej
8.3. Instrumenty komunikacji marketingowej w kanałach konwencjonalnych
8.4. Narzędzia komunikacji oparte na progresywnych technologiach
8.5. Proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej
8.6. Zasady współpracy z agencją reklamową
Rozdział 9. Marketing społecznie odpowiedzialny (Barbara Borusiak, Magdalena Stefańska)
Wprowadzenie
9.1. Etyczne dylematy marketingu
9.2. W kierunku jednostajnej konsumpcji
9.3. Miejsce koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w działaniach marketingowych przedsiębiorstwa
9.4. Społeczna Odpowiedzialność Biznesu a instrumenty marketingowe
9.5. Green marketing
Rozdział 10. Marketing w wybranych sferach biznesu (Marek Gnusowski, Zygmunt Waśkowski, Marek Zieliński)
Wprowadzenie
10.1. Marketing na rynku business to business
10.1.1. Parametry typowe rynku business to business
10.1.2. Typy zakupów na rynku business to business
10.1.3. Proces zakupowy na rynku business to business
10.1.4. Wyzwania segmentacji na rynku business to business
10.1.5. Rola firmy na rynku business to business
10.1.6. Automatyzacja na rynku business to business
10.2. Specyfika marketingu usług
10.2.1. Relacyjny marketing usług
10.2.2. Zaangażowanie klienta w proces świadczenia usług
10.2.3. Projektowanie usług
10.3. Marketing na rynkach zagranicznych
10.3.1. Przyczyny internacjonalizacji przedsiębiorstw
10.3.2. Uwarunkowania decyzji i działań marketingowych na rynkach zagranicznych
10.3.3. Odmienność działań marketingu międzynarodowego
Marketing. Academic handbook (summary)

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN 9788382111200
Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 54,15 zł
Najwyższa cena 54,15 zł
W bazie od 10.06.2022
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen pozwala użytkownikowi na analizę wartości towaru na przestrzeni czasu.

Na chwilę obecną nie posiadamy danych archiwalnych dotyczących ceny dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Podziel się swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Na chwilę obecną brak recenzji Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Wskazane poniżej ceny dla produktu Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z wysyłką. Przy wyborze miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z oponiami o firmie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z wysyłką. Lista sklepów jest odświeżana co kilka - kilkanaście minut.

  • Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Marketing. podręcznik akademicki Sklep on-line
    ★★★★★
    54,15 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Produkty powiązane

Marketing. koncepcje, strategie, trendy
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Gospodarowanie nieruchomościami. przykłady i zadania
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...