Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków
Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków
Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków

11,40 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 11,40 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w naszej bazie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu z kategorii audiobooki kupisz w cenie 11,40 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 11,40 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • 9788382110111

Opis Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa, a także uświadomienie istnienia współzależności między optymalnie skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem producenta.

Niewątpliwą zaletą książki jest ergonomiczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się marki na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji i badać zróżnicowane scenariusze wydarzeń.

Opracowanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich demonstruje studia przypadków firm polskich i zagranicznych, dostarczając danych o sposobie zorganizowania wnętrz przedsiębiorstw (zasobach, strukturze organizacyjnej itp.), branży, w jakiej funkcjonują (klientach, dostawcach, konkurentach itp.), a także mechanizmach interakcji zachodzących pomiędzy nimi.

Natomiast część druga prezentowanej publikacji składa się z zadań i warsztatów, które stanowią nieprzeciętną okazję do pracy grupowej, trenowania niekonwencjonalnych metod rozwiązywania problemów oraz trudnej sztuki publicznego przemawiania i prezentacji.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków
Kategoria Audiobooki
Marka Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN 9788382110111
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 11,40 zł
Najwyższa cena 11,40 zł
W bazie od 15.05.2020
Data aktualizacji 22.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.

Na tę chwilę nie posiadamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Nabyłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim myślisz.

Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, które są pokazane poniżej, nie obejmują potencjalnych kosztów dostawy. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenach firmy i pamiętaj o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Lista ofert jest uaktualniana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.

  • Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków Sklep on-line
    ★★★★★
    11,40 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Produkty powiązane

Marketing. koncepcje, strategie, trendy
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Gospodarowanie nieruchomościami. przykłady i zadania
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...