Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

57,00 zł

Okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 57,00 zł

Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w naszym systemie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z kategorii audiobooki kupisz w cenie 57,00 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 57,00 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
  • 9788372466839
  • 500
  • 2011

Opis Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach

Tytuł Wiedza i komunikacja w najnowocześniejszych organizacjach. Komunikacja elektroniczna Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-683-9 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba stron 500 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Szymon Bobek, Krzysztof Kaczor, Krzysztof Kluza, Weronika Adrian: EDYCJA I KONTROLA JAKOŚCI WIEDZY W SYSTEMACH REGUŁOWYCH 11 Jakub Brzostowski, Tomasz Wachowicz: BUDOWA SYSTEMU REPUTACYJNEGO Z TAKSONOMIĄ AKTÓW MOWY DO WSPOMAGANIA DZIAŁANIA SYSTEMU NEGOCJACJI ELEKTRONICZNYCH 30 Krystyna Celarek: INFORMACJA PUBLICZNA ŹRÓDŁEM WIEDZY OBYWATELI W ZAKRESIE FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ – MIT CZY RZECZYWISTOŚĆ? 56 Witold Chmielarz: ANALIZA I OCENA WYBRANYCH WITRYN INTERNETOWYCH FIRM BRANŻY SPOŻYWCZEJ 64 Małgorzata Dolińska: wykorzystanie technologii INFORMATYCZNYCH W ORGANIZACJACH prekursorskich WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO 83 Anna Dolot: SZKOLENIE KADRY MENEDŻERSKIEJ JAKO składnik KOMUNIKOWANIA I WDRAŻANIA ZMIAN W ORGANIZACJACH 93 Ludosław Drelichowski, Mariusz Żółtowski, Janusz Mierzejewski: MIĘDZYORGANIZACYJNE ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI ZARZĄDZANIA WIEDZĄ JAKO METODA rekompensowanIA SKUTKÓW DYNAMICZNEGO ROZWOJU PESA BYDGOSZCZ SA 110 Wojciech Fliegner: KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA W OBSZARZE SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ 121 Beata Gontar, Joanna Papińska-Kacperek: WYSZUKIWARKI SEMANTYCZNE 134 Joanna Herczakowska, Stanisław Kowalik: BEZPIECZEŃSTWO I ETYKA KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ 150 Janina A. Jakubczyc, Mieczysław L. Owoc: KONTEKST – ROLE I REPREZENTACJA 165 Grzegorz Klimek, Jacek Unold: WIKI JAKO nowoczesnE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ 172 Krzysztof Kluza, Weronika T. Adrian, Antoni Ligęza, Grzegorz J. Nalepa, Marcin Szpyrka, Krzysztof Kaczor, Szymon Bobek: METODY MODELOWANIA, OCENY JAKOŚCI oraz WERYFIKACJI REGUŁ I cyklÓW BIZNESOWYCH 182 Paweł Kobis: POZIOM INFORMATYZACJI wielkiCH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE W ASPEKCIE zastosowania GRUPOWYCH SYSTEMÓW WSPOMAGANIA DECYZJI oraz TECHNIK MULTIMEDIALNYCH 208 Sebastian Kostrubała, Stanisław Stanek: ARCHITEKTURA PLATFORMY HYBRYDOWEJ WSPOMAGAJĄCEJ KREATYWNOŚĆ DECYDENTÓW 227 Łukasz Łysik, Robert Kutera: mobilnE SPOŁECZNOŚCI W PROCESACH KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 243 Krzysztof Michalik: SYSTEMY EKSPERTOWE JAKO NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE WIEDZĄ 257 Aleksandra Nizielska: KULTUROWE UWARUNKOWANIA KOMUNIKACJI MIĘDZYNARODOWYCH ZESPOŁÓW WIRTUALNYCH – UWAGI KONCEPCYJNE 267 Małgorzata Nycz: BUSINESS INTELLIGENCE W FIRMIE XXI WIEKU 286 Tomasz Ordysiński: ONTOLOGIA METOD WYCENY SERWISÓW INTERNETOWYCH 296 Joanna Palonka, Teresa Porębska-Miąc: MOŻLIWOŚCI użycia technice mobilnYCH WE WSPÓŁCZESNYM BIZNESIE 317 Małgorzata Pańkowska: ASYMETRIA informacji W GOSPODARCE ELEKTRONICZNEJ 335 Agnieszka Perzyńska: użycie technologii INFORMATYCZNYCH DO BUDOWANIA STRATEGII marki PRZEDSIĘBIORSTW 353 Ilona Politowicz, Ewa Markowiak: nowe TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI ORGANIZACJI 371 Jacek Unold: FOLKSONOMIE JAKO NIEFORMALNE SYSTEMATYZACJE I KATEGORYZACJE W OBSZARZE WEB 2.0 389 Oksana Seroka-Stolka: WIEDZA I ŚWIADOMOŚĆ naturalnA W postępowYM PRZEDSIĘBIORSTWIE 399 Andrzej Sobczak: KONCEPCJA METODYCZNEGO PODEJŚCIA DO powiększANIA POZIOMU INTEROPERACYJNOŚCI W ORGANIZACJACH PUBLICZNYCH 417 Bogdan Stefanowicz: parametry WIEDZY 437 Stanisław Stanek, Anna Sołtysik-Piorunkiewicz: ANALIZA PORÓWNAWCZA MIND I CONCEPT MAPPERÓW 446 Rafał Wawer, Wojciech Czerski: EYETRACKINGOWA ANALIZA kompilacjI STRONY WWW – WYNIKI BADAŃ WŁASNYCH 464 Agnieszka Wiącek: OCENA PRZYDATNOŚCI WYBRANYCH FUNKCJONALNOŚCI I elementów ARCHITEKTURY STRON GŁÓWNYCH PORTALI REKRUTACYJNYCH 478 dane O AUTORACH 497

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN 9788372466839
Ilość stron 500
Rok wydania 2011
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 57,00 zł
Najwyższa cena 57,00 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 02.06.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen pozwala użytkownikowi na ocenę wartości produktu na przestrzeni czasu.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną brak dostępnych danych o historii cen produktu Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Powiedz nam, co o nim myślisz.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, które zostały przedstawione poniżej, nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach sklepu i nie zapomnij o doliczeniu ekstra kosztów jeśli istnieją. Lista sklepów jest cyklicznie odświeżana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. komunikacja elektroniczna Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Sklep on-line
    ★★★★★
    57,00 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Produkty powiązane

Wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego w katowicach Cyfrowa komunikacja organizacji
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach, AZ#3222690DEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Ochrona nieprofesjonalnego uczestnika rynku finansowego, AZ#A033422FEB/DL-ebwm/pdf
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...